{jumi [*4]}Zmiany o kórych wspominaliśmy wyżej mają na celu wsparcie działań na rzecz stworzenia spójnego przekazu dla klientów, zarówno na rynkach istniejących, jak i wschodzących.
SES obecnie dokonuje znacznych inwestycji w celu rozwoju swojej floty satelitarnej oraz działalności handlowej. Do roku 2014 firma planuje umieszczenie na orbicie 10 satelitów, przez co SES zwiększy swoje globalne zasoby floty satelitarnej o 23 procent - w porównaniu ze stanem na koniec roku 2010. Będąc liderem telewizji "direct-to-home" (DTH) oraz High Definition (HD), SES nadaje dzisiaj ponad 5.900 kanałów telewizyjnych i radiowych na całym świecie, z czego ponad 1.000 w jakości HD.
Dzięki 47 satelitom SES zapewnia dotarcie sygnału do 245 milionów gospodarstw domowych na świecie i obsługuje 43 platformy telewizji DTH na wszystkich kontynentach. Około 85 procent nowych pojemności satelitarnych, jakie SES uruchomi do roku 2014, będzie dedykowane nowym, niezwykle dynamicznie rozwijającym się rynkom wschodzącym w Ameryce Łacińskiej, Afryce, na Środkowym Wschodzie, w regionie Azji i Pacyfiku oraz w Indiach.
Martin O. Kubacki, Wiceprezes oraz Główny Dyrektor Regionalny dla regionu Europy Środkowej i Wschodniej, powiedział - Jeśli chodzi o ASTRA, będziemy nadal korzystać z tej marki w naszej komunikacji rynkowej, szczególnie w regionach i krajach, w których została przyjęta jako główny dostawca usług DTH prime. Dotyczy to także Europy Środkowo-Wschodniej: Czech, Słowacji, Bułgarii, Polski, Węgier i Bałkanów, gdzie Astra stała się wyraźnie rozpoznawalną marką.
{jumi [*9]}