czwartek, kwiecień 18, 2024
Follow Us
piątek, 27 maj 2016 00:00

PolskiBus wprowadził nowe zasady anulacji i zmian biletów Wyróżniony

Napisane przez OKI
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Nowe zasady dotyczące anulacji oraz zmian biletów PolskiBus wprowadził 23 maja 2016 r. Pasażerowie powinni dokonać tego samodzielnie poprzez System Zarządzania Rezerwacjami. na http://booking.polskibus.com/managereservations/.

W wyjątkowych przypadkach, bądź sytuacjach losowych, alternatywą dla samodzielnej anulacji biletów za pośrednictwem Systemu Zarządzania Rezerwacjami, pozostaje kontakt telefoniczny pod numerem 0703 502 504 (3,69 zł/min). Koszt anulacji i zmiany biletu wynosi 5 zł od każdego numeru rezerwacji.

Jak anulować lub zmienić bilet?

Krok 1: Wejdź w zakładkę Zarządzaj Rezerwacjami (http://booking.polskibus.com/managereservations/).

Krok 2: Wpisz dane z rezerwacji: numer rezerwacji i adres email podany przy zakupie. Proces zmian zajmuje tylko kilka minut. Usługa jest dostępna przez całą dobę.

Klienci, którzy kupili bilety w punktach stacjonarnych mogą zmienić rezerwację, bądź anulować bilet tylko i wyłącznie za pośrednictwem Punktu Sprzedaży, w którym dokonali zakupu.
Więcej na: http://www.polskibus.com.

a