W wyjątkowych przypadkach, bądź sytuacjach losowych, alternatywą dla samodzielnej anulacji biletów za pośrednictwem Systemu Zarządzania Rezerwacjami, pozostaje kontakt telefoniczny pod numerem 0703 502 504 (3,69 zł/min). Koszt anulacji i zmiany biletu wynosi 5 zł od każdego numeru rezerwacji.
Jak anulować lub zmienić bilet?
Krok 1: Wejdź w zakładkę Zarządzaj Rezerwacjami (http://booking.polskibus.com/managereservations/).
Krok 2: Wpisz dane z rezerwacji: numer rezerwacji i adres email podany przy zakupie. Proces zmian zajmuje tylko kilka minut. Usługa jest dostępna przez całą dobę.
Klienci, którzy kupili bilety w punktach stacjonarnych mogą zmienić rezerwację, bądź anulować bilet tylko i wyłącznie za pośrednictwem Punktu Sprzedaży, w którym dokonali zakupu.
Więcej na: http://www.polskibus.com.