Podróżni wylatujący z Łodzi (przez Amsterdam) mają obecnie do dyspozycji ponad 130 kierunków na świecie oferowanych przez KLM, jak również loty w siatce połączeń Air France i Delta Airways. Oprócz popularnych metropolii w Europie (m.in. Lizbona, Bordeaux czy Naples) do wyboru jest wiele unikatowych tras międzykontynentalnych, jak np. Wyspy Karaibskie (Curacao, Aruba czy Bonaire), Kanton, Santiago de Chile, Rio de Janeiro, Nairobi, Panama, Kilimandżaro, Hangzhou czy wyspa Bali. W tym roku, KLM rozszerzył swoją siatkę połączeń o Kraków, Montpellier, Belfast, Bogotę, Cali i Edmonton.
Podróż na jednym bilecie
Dzięki umowie KLM z Adria Airways możliwa jest teraz podróż np. Łódź-Amsterdam-Mexico City na jednym bilecie KLM, który podróżny może kupić w biurze podróży na terenie całego kraju. Podróż wystawiana na jednym bilecie oznacza opiekę nad pasażerem na każdym etapie podróży i gwarancję kontynuacji lotu, nawet w przypadku utraty dalszego połączenia, jeśli wcześniejszy samolot się opóźni.
Przesiadka w Amsterdamie
Wszystkie przesiadki KLM odbywają się w Amsterdamie. Jako port tranzytowy Schiphol Airport jest bardzo dobrze oznaczony, wszystkie hale mają funkcjonalny i przejrzysty rozkład, miejsce do organizacji konferencji prasowych, jak i Centrum VIP, a koncepcja „jednego terminala" sprawdza się od lat. Poruszanie się po tak dużym obiekcie ułatwia nawigacja dostępna na smartfony, która przesiadającym się na kolejny lot pokazuje drogę do właściwego gate'u i czas potrzebny na pokonanie trasy.
{gallery}22176{/gallery}
Są strefy urody (np. Rituals Shop & Spa w hali 1 i XpresSpa w hali nr 2 na 1 piętrze) i bezpłatne prysznice. Można bez opłat serfować w sieci, naładować ekologicznie komórkę pedałując na rowerze, zrobić zakupy w Schiphol Plaza i zagrać w kasynie. Oferta gastronomiczna obejmuje m.in. kuchnię japońską i posiłki przygotowane na bazie produktów ekologicznych.
Online przez całą dobę
KLM odpowiada na zapytania klientów w systemie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu za pośrednictwem popularnych serwisów społecznościowych, takich jak: Twitter, globalny fanpage KLM i LinkedIn. Fani mogą również komunikować się z linią KLM w języku polskim za pośrednictwem lokalnego fanpage'a KLM Polska. Lokalny profil KLM na Facebooku pozwala zapoznać się z ofertą, nowościami, promocjami i daje szansę na wygranie w konkursie podróży marzeń.
Więcej na: www.klm.pl.