środa, maj 01, 2024
Follow Us
piątek, 02 wrzesień 2011 17:11

SF1 ponownie dla marki Johnnie Walker

Napisane przez bk
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Agencja marketingu zintegrowanego SF1 przygotowała kampanię konsumencką dla marki Johnnie Walker Red Label. Działania w ramach akcji pod hasłem „Odkryj świat whisky Johnnie Walker” rozpoczęły się 1 września i będą trwały do 31 października br.

{jumi [*4]}W konkursowej puli nagród znalazły się m.in.: iPady ze specjalnie przygotowaną aplikacją mentoringową, domowe degustacje whisky z Brand Ambasadorem marki Johnnie Walker, shakery i miniatury Johnnie Walker Black Label.

Za przygotowanie projektu i jego kompleksową obsługę odpowiada agencja SF1. Działania promocyjne obejmą sieci sklepów Tesco, Real oraz Makro ze specjalnie przygotowaną odsłoną konkursów, a także sprzedaż tradycyjną i wybrane punkty HoReCa.

–  Konkurs konsumencki dla marki Johnnie Walker Red Label wpisuje się w obrany przez nas kierunek dotyczący edukacji oraz wprowadzania konsumentów w tajniki świata alkoholi. Osoby, które decydują się na zakup whisky bardzo często chciałyby rozszerzyć swoją wiedzę na temat wybranych marek  dlatego też spełniając oczekiwania naszych konsumentów, wśród nagród pojawiły się dedykowane spotkania z mentorem. Podczas takiego spotkania, konsumenci mogą skosztować oraz dowiedzieć się więcej o pochodzeniu, procesie wytwarzania i wyjątkowym charakterze każdej z whisky z rodziny Johhnie Walker – mówi Małgorzata Kwilosz, Customer Marketing Director w Diageo. 

– To już trzecia edycja konkursu konsumenckiego przygotowana przez SF1 dla marki Johnnie Walker Red Label i mamy nadzieję, że tym razem także spotka się z bardzo pozytywnym odbiorem – mówi Jacek Gliniak, General Manager w SF1. 

Informacje o konkursie dostępne będą także na www.facebook.com/HouseOfWalkers.

{jumi [*9]}

a