środa, maj 01, 2024
Follow Us
czwartek, 21 lipiec 2011 16:33

PKP Cargo Lubię to

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
PKP Cargo Lubię to PKP Cargo

Spółka PKP Cargo, lider na polskim i europejskim rynku kolejowych przewozów towarowych uruchomiła swój firmowy profil na portalu społecznościowym Facebook. Dla fanów strony przygotowane zostały specjalne interaktywne niespodzianki.

{jumi [*4]}Obecność firmy na portalu to naturalna konsekwencja rozwoju polityki informacyjnej spółki. Za pomocą aktywnych działań w sieci PKP Cargo chce przede wszystkim informować o swoich projektach i inicjatywach związanych ze społecznym zaangażowaniem oraz skierowanych do pracowników firmy. Już dziś na tablicy profilu znajdziemy informacje dotyczące konkursu „Niezwykli ludzie PKP Cargo” czy szczegóły przygotowań do górskiej wyprawy pracowników spółki w ramach projektu „Ekspedycja Mont Blanc”. Na profilu będą się też systematycznie pojawiały informacje na temat rynkowych działań spółki oraz multimedia m.in. zdjęcia taboru i filmy. - Facebook ma bardzo silną pozycję w internecie. Z ponad pięcioma milionami użytkowników w Polsce stał się on medium, wobec którego nie sposób pozostać obojętnym. Kiedyś mówiło się, że jeśli firmy nie ma w internecie, to nie istnieje. Dziś to twierdzenie w coraz większym stopniu można odnieść do portalu Facebook – mówi Piotr Apanowicz, szef zespołu prasowego PKP Cargo. – Przygotowaliśmy niespodziankę dla wszystkich, którzy zdecydują się „polubić” nasz profil, zatem serdecznie zapraszam do odwiedzenia naszej strony.

PKP Cargo obchodzi w tym roku jubileusz dziesięciolecia istnienia (firma rozpoczęła działalność 1 października 2001 r). Okrągła rocznica oraz niedawna premiera w sieci nowej odsłony strony internetowej spółki wydaje się być idealną okazją do tego, aby zaistnieć również na najważniejszym portalu społecznościowym. Lubię to! dla PKP CARGO: http://www.facebook.com/pkpcargo

{jumi [*9]}

a