środa, maj 01, 2024
Follow Us
piątek, 05 październik 2012 16:55

Agencja public relations uhonorowana Wyróżniony

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Agencja public relations uhonorowana Fot. "Teraz Polska"

W Centrum Giełdowym w Warszawie odbyło się spotkanie Klubu „Teraz Polska”, którego uczestnikami byli przedstawiciele: fundatorów; laureatów konkursu „Teraz Polska”, posługujących się aktualnie Godłem; instytucji i organizacji współpracujących z fundacją w ramach programu „Polski sukces – dokonania i perspektywy” oraz mediów patronujących działaniom fundacji. Medal XX-lecia „Teraz Polska” odebrali m.in. przedstawiciele agencji public relations AM Art-Media.

Konkurs „Teraz Polska” został przeprowadzony po raz pierwszy w 1992 r. Na przestrzeni 20. lat przemian gospodarczych polskiej transformacji, Polska została członkiem NATO i Unii Europejskiej a Godło „Teraz Polska” stało się marką sama w sobie, dobrze rozpoznawalną ikoną wysokiej jakości i polskiego pochodzenia. W roku jubileuszu 20-lecia „Teraz Polska”, zarząd Fundacji postanowił uhonorować specjalnym medalem osobistości, firmy i instytucje, aktywnie wspierające rozwój Polskiego Programu Promocyjnego. Na jesiennym spotkaniu Klubu medale 20-lecia „Teraz Polska” odebrali przedstawiciele m.in. następujących instytucji i firm: Krakowskiej Kongregacji Kupieckiej, Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN, Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA, Agencji Rynku Rolnego, Federacji Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych NOT, Pracodawców Rzeczpospolitej Polskiej, AM ART-MEDIA Agencji PR, Katedry Żywności Funkcjonalnej i Towaroznawstwa SGGW, Instytutu Chemii Przemysłowej, Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, firmy Pruszyński, spółki POL-SKONE, Urzędu Miasta Puławy, TFI PZU SA, spółki Lidl Polska Sklepy Spożywcze, Urzędu Miasta Rzeszowa, spółki Zott Polska oraz Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeń Ergo Hestia.

Agencja AM Art-Media została nagrodzona za zaangażowanie w rozwój Polskiego Programu Promocyjnego. Zespół AM Art-Media wspierał medialnie inicjatywy Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, w tym konkurs „Teraz Polska Promocja”, w ramach którego nagradzane są najlepsze prace magisterskie, poświęcone promowaniu polskiej kultury i gospodarki. - Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego należy do tych podmiotów, które nie tylko mówią o skutecznym promowaniu polskiej jakości i polskich marek, ale faktycznie to robią – mówi prezes AM Art-Media Ignacy Krasicki. – Cieszę się, że mogliśmy wspierać medialnie ważne inicjatywy Fundacji i deklarujemy, że będziemy to czynić także w przyszłości.

Głównym celem działania Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego jest realizacja Programu Promocyjnego „Teraz Polska” oraz kreowanie Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” jako gospodarczego symbolu Polski. Klub „Teraz Polska” to organizacja skupiająca najlepszych przedsiębiorców, w skład której wchodzą Laureaci Godła, członkowie Kapituły, Fundatorzy oraz Partnerzy Polskiego Programu Promocyjnego „Teraz Polska”. Spotkania członków Klubu służą wymianie poglądów na temat sposobów jak najefektywniejszego prowadzenia biznesu. Gośćmi spotkań Klubu są przedstawiciele Kancelarii Prezydenta RP, rządu RP, ministerstw, a także znani ekonomiści oraz eksperci różnych dziedzin, takich jak bankowość, finanse, reklama i public relations.

AM Art-Media Agencja PR istnieje od 1998 r. Jest firmą o czysto polskim kapitale. Oferuje szereg usług z dziedziny public relations, w tym m.in. kompleksową obsługę medialną, zarządzanie sytuacją kryzysową, działania z zakresu komunikacji wewnętrznej, organizację wydarzeń specjalnych i szkoleń. W swoim portfolio ma kilkudziesięciu klientów, wśród nich spółki, instytucje pozarządowe i urzędy. W najnowszym rankingu agencji PR miesięcznika Press AM Art-Media znajduje się na trzecim miejscu wśród firm o największych przychodach w 2011 roku oraz na pierwszym jako agencja o największej dynamice wzrostu.

{jumi [*9]}

a