W pierwszym kwartale 2012 r. w sieci sklepów EKO (299 placówek) zostały zakończone prace projektowe zmierzające do odświeżenia wizerunku sklepów oraz poprawy ich funkcjonalności. Nowa koncepcja jest wdrażana we wszystkich nowo otwieranych
i remontowanych placówkach. Z badań EKO Holding wynika, że w sklepach po remodelingu wzrasta liczba klientów i wartość koszyka zakupów. Trwają także aktywne prace nad zwiększeniem udziału marek własnych w sprzedaży sieci. Sieć Aligator powiększyła się o 11 nowych placówek i na koniec pierwszego kwartału liczyła 33 sklepy. Wzrosła także liczba sklepów franczyzowych Rabat (50 nowych placówek) – na koniec marca funkcjonowało 796 Rabatów oraz powiększyła się, o 15 lokalizacji, sieć drogerii Jasmin (165 punktów). W segmencie dystrybucyjnym zakończony został proces łączenia spółek Polskiej Grupy Drogeryjnej w jedną organizację. - Konsolidacja otwiera przed nami nowe możliwości; scentralizowane zakupy oraz zarządzanie sprzedażą, kosztami i logistyką - powiedział Gradecki. PGD Polska jest liderem hurtowej dystrybucji artykułów chemiczno - kosmetycznych w Polsce.
{jumi [*9]}