Dobiegł końca trwający prawie dziewięć miesięcy proces fuzji pomiędzy sieciową agencją nieruchomości Metrohouse i firmą Partnerzy Nieruchomości. Nowy podmiot Metrohouse & Partnerzy SA stał się jednym z największych graczy polskiego rynku obrotu nieruchomościami.
{jumi [*4]}W nowej firmie pracuje prawie 500 doradców i brokerów nieruchomości działających w 48 zespołach sprzedażowych w oddziałach na terenie dwudziestu trzech miast. Oprócz jednostek własnych spółka intensywnie rozwija sieć franczyzową. W przyszłym roku planowane jest uruchomienie trzydziestu nowych oddziałów. Połączenie agencji było możliwe dzięki upowszechnianiu przez obie firmy modelu współpracy z pośrednikiem polegającym na pobieraniu prowizji tylko od jednej strony transakcji
. – Okazało się, że łączy nas bardzo zbliżony sposób postrzegania rozwoju rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami
, wspomina Mariusz Kania, prezes firmy. Przez kilka kolejnych miesięcy zdecydowała się ona działać pod dwoma brandami. Placówki należące poprzednio do spółki Partnerzy Nieruchomości będą funkcjonować pod dotychczasowym szyldem. Decyzja wynika z wysokiej rozpoznawalności marki Partnerzy Nieruchomości na lokalnym rynku w Trójmieście. Nowe placówki będą działać pod marką Metrohouse.
{jumi [*9]}