{jumi [*4]}"Głównym narzędziem prowadzonych od ubiegłego roku przez województwo małopolskie kampanii wizerunkowych są billboardy na których znajduje się motyw czerwonego korala. Ma on nawiązywać do tradycji i sfery kulturalnej Małopolski. W tegorocznej odsłonie kampanii, realizowanej pod hasłem 'Małopolska – Smak Najlepszego', czerwone korale pełnią funkcję 'pionków' w grze 'Kółko i krzyżyk'. Istotnym elementem graficznym jest plansza do tej gry, gdzie stworzono nieprzypadkowy projekt ornamentu osi. Każde z zakończeń osi symbolizuje inny walor Małopolski, który tylko czeka, by się w nim rozsmakować" – podkreśla Łukasz Pelc, kierownik Zespołu ds. Promocji Województwa w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego .
Kampania "Małopolska – Smak Najlepszego" kierowana jest do mieszkańców województw: śląskiego, mazowieckiego i małopolskiego, którzy są największą grupą wśród odwiedzających Małopolskę. Dodatkową grupą są mieszkańcy Trójmiasta, Łodzi, Wrocławia i Poznania, których samorząd województwa chce także zachęcić do przyjazdu do Małopolski.
Akcje promocyjne będą też prowadzone na plażach na Pomorzu (11.08 – Gdańsk-Brzeźno, 12.08 – Gdynia, 13.08 – Władysławowo), a także 22 sierpnia w Warszawie oraz 29 sierpnia na plaży przed Silesia City Center w Katowicach.
Zwieńczeniem wszystkich akcji będzie finał Małopolskiego Festiwalu Smaku w Krakowie (28-29 sierpnia). Głównym elementem tych akcji będzie powiększony do znacznych rozmiarów czerwony koral, który w nietypowy sposób ma pokazać, na czym polega odpoczynek w Małopolsce.
http://www.smakowanie-malopolski.pl
{jumi [*6]}