środa, maj 01, 2024
Follow Us
poniedziałek, 14 kwiecień 2014 20:52

Pieniądze mogą być przyjazne

Napisane przez Gazeta Finansowa / Witold Kołodziej
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Banki i instytucje finansowe inwestują w coraz bardziej zaawansowane technologicznie portale bankowości internetowej i innowacyjne rozwiązania mobilne. Dziś, to właśnie internet jest dla klienta źródłem informacji o najkorzystniejszej dla niego pożyczce czy racie kredytu.

W sieci znajdziemy wiele zaawansowanych narzędzi, które zarówno dla banku, jak również dla jego potencjalnego klienta, otwierają nowe możliwości w dopasowaniu oferty.


Jednym z takich narzędzi jest rozwiązanie o nazwie LeadBase. Zaprojektowane na bazie zaawansowanych mechanizmów analizy preferencji klienta, pozwala najszybciej znaleźć odpowiedź na podstawowe biznesowe pytania: jakiego produktu oczekuje klient, jak optymalnie zaprezentować ofertę i jakie parametry produktu można mu zaproponować. Ponadto, ofertowanie ma miejsce dokładnie w czasie, kiedy uwaga klienta skoncentrowana jest na poszukiwaniu produktu. LeadBase ocenia również potencjał sprzedaży z danego zapytania (formularza) i nadaje odpowiedni priorytet obsługi klienta.


Narzędzie zostało zaprojektowane przez firmę Software Mind, która dostarcza innowacyjne rozwiązania informatyczne dla sektora finansowego.

a