piątek, maj 03, 2024
Follow Us
czwartek, 30 czerwiec 2011 08:23

colorovo na polskim rynku

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
colorovo na polskim rynku www.sxc.hu

Zarząd ABC Data zaprezentował własną markę o nazwie „colorovo”, pod którą do sprzedaży u partnerów handlowych trafiło ponad 200 produktów z oferty materiałów eksploatacyjnych.

{jumi [*4]}„Colorovo” to pierwsza stworzona przez firmę marka własna. Dystrybutor zapowiada wprowadzanie kolejnych produktów. - Wprowadzenie na rynek marki własnej jest jednym z elementów strategii, która dotyczy m.in. poszukiwania produktów wysoko marżowych. Produkty pod marką colorovo będą pozytywnie wpływać na wyniki finansowe spółki – powiedział Wojciech Łastowiecki, członek zarządu firmy, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing grupy. - Inwestując w budowę kompetencji związanych z zarządzaniem grupą produktów pod własną marką, uzupełniamy w ten sposób nasz model biznesowy. Stworzyliśmy zespół specjalistów odpowiedzialny za rozwój, pozycjonowanie oraz sprzedaż i marketing własnych produktów, które będą dostępne dla naszych klientów we wszystkich krajach, w których ABC Data jest obecna – dodaje Łastowiecki.

Szefem projektu marki własnej ABC Daty został Dobrosław Wereszko, wcześniej założyciel, współwłaściciel i członek zarządu spółki Black Point. - Testy wykazały, że jakość tonerów i atramentów colorovo już plasują tę markę w czołówce tego typu produktów znajdujących się na rynku” – powiedział Wereszko. Oferta „colorovo” zawiera najwyższy standard serwisowy na rynku, w tym: dożywotnią gwarancję bezawaryjnej pracy do czasu wyczerpania się materiału eksploatacyjnego, wymianę wadliwych produktów na nowe oraz szybką i profesjonalną obsługę przez Dział RMA (dział reklamacji) ABC Daty. Produkty „colorovo” obejmują ok. 1200 typów używanych na rynku drukarek, takich producentów jak: Canon, Epson, Hewlett Packard, Lexmark, Konica Minolta, Samsung, Brother. ABC Data uruchomiła aktywną promocję skierowaną do partnerów handlowych, w tym program partnerski – promocje lojalnościowe, wsparcie punktów sprzedaży detalicznej, dedykowany program wsparcia finansowego partnerów. Do promocji spółka wykorzystuje także własne internetowe kanały sprzedaży: BiznesLink (B2B), PC Link, Reseller Web (B2C) oraz bierze udział w realizowanych promocjach marki kierowanych do użytkowników końcowych.

{jumi [*9]}

a