Celem firmy jest otwarcie 200 sklepów Carrefour Express w 2011 r. i wzrost wydajności w nadchodzących latach. Rok 2010 był rokiem przejściowym, w trakcie którego zostały dopasowane struktury wewnątrz organizacji, nastąpiła adaptacja systemów informatycznych, wdrożenie i adaptacja efektywnych rozwiązań logistycznych, zatrudnienie i wykształcenie dodatkowego personelu. - Dynamiczna rozbudowa sieci franczyzowej Carrefour Express jest aktualnie strategicznym kierunkiem rozwoju firmy w Polsce. Ma służyć kształtowaniu postaw biznesowych i zwrócić uwagę na tę formę działalności osobom, które ciągle szukają pomysłu na własnych biznes. Dzięki temu Carrefour będzie mógł stabilnie i dynamicznie rozwijać swoją markę – mówi François Vincent, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Carrefour Polska. Minimalne warunki, jakie musi spełniać osoba zainteresowana otwarciem sklepu w ramach sieci Carrefour Express, to posiadanie lokalu o powierzchni od 100 do 500 mkw. z dogodnym dojazdem, w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych.
{jumi [*9]}