środa, maj 01, 2024
Follow Us
czwartek, 28 październik 2010 12:53

Nowy model franczyzy Carrefour Wyróżniony

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Nowy model franczyzy Carrefour www.sxc.hu

Francuska sieć handlowa Carrefour wprowadziła model franczyzowy do swoich sklepów osiedlowych w Polsce. Firma proponuje różne formy partnerstwa, zarówno dla partnerów franczyzowych, jak również działając na zasadzie hurtowni.

{jumi [*4]}Franczyza Carrefour Express łączy niektóre elementy z modelu franczyzy tzw. twardej i miękkiej. W br. firma otworzyła 30 nowych sklepów franczyzowych, a kolejne 20 otworzy jeszcze do końca br. Średni obrót za m2 na rok przekracza 20 tys. zł w pierwszym roku funkcjonowania placówki handlowej.

Celem firmy jest otwarcie 200 sklepów Carrefour Express w 2011 r. i wzrost wydajności w nadchodzących latach. Rok 2010 był rokiem przejściowym, w trakcie którego zostały dopasowane struktury wewnątrz organizacji, nastąpiła adaptacja systemów informatycznych, wdrożenie i adaptacja efektywnych rozwiązań logistycznych, zatrudnienie i wykształcenie dodatkowego personelu. - Dynamiczna rozbudowa sieci franczyzowej Carrefour Express jest aktualnie strategicznym kierunkiem rozwoju firmy w Polsce. Ma służyć kształtowaniu postaw biznesowych i zwrócić uwagę na tę formę działalności osobom, które ciągle szukają pomysłu na własnych biznes. Dzięki temu Carrefour będzie mógł stabilnie i dynamicznie rozwijać swoją markę – mówi François Vincent, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Carrefour Polska. Minimalne warunki, jakie musi spełniać osoba zainteresowana otwarciem sklepu w ramach sieci Carrefour Express, to posiadanie lokalu o powierzchni od 100 do 500 mkw. z dogodnym dojazdem, w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych.

{jumi [*9]}

a