wtorek, kwiecień 30, 2024
Follow Us
wtorek, 29 czerwiec 2010 18:01

Biedronka sponsoruje polskich piłkarzy

Napisał
Oceń ten artykuł
(1 głos)
Pedro Pereira da Silva, prezes PPCC Pedro Pereira da Silva, prezes PPCC Biedronka

Biedronka - największa sieć spożywcza w Polsce - została oficjalnym sponsorem reprezentacji narodowej w piłce nożnej na cztery lata, do 2014 r. Zawarta w związku z tym umowa obejmuje także status oficjalnego sponsora piłkarskich drużyn reprezentacyjnych w pozostałych - obok seniorskiej kategoriach wiekowych (under-21 i under-19).

{jumi [*4]}Dodatkowo Biedronka staje się również sponsorem piłkarskiego Pucharu Polski. Umowa sponsorska została zawarta 28 czerwca br. pomiędzy firmami Jeronimo Martins Dystrybucja (JMD) - właścicielem Biedronki i firmą Sportfive - wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Piłki Nożnej w obszarze praw sponsorskich i marketingowych. Status Oficjalnego Sponsora Narodowej Reprezentacji Biedronka uzyskała na okres od lipca br. do lipca 2014 r. W ten sposób firma będzie jednym z kluczowych partnerów polskiej reprezentacji w trakcie Euro 2012, a następnie w okresie eliminacji do Mundialu 2014 rozgrywanego w Brazylii, - Polacy kochają piłkę, a my wierzymy, że polski futbol może w nieodległej przyszłości cieszyć się z wielu sukcesów i dlatego chcemy go wspierać. Chcemy, aby polksi futbol dawał satysfakcję milionom swoich fanów, wśród których są zarówno nasi klienci, jak i pracownicy Biedronki. Dlatego wchodzimy do gry - skomentował Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny JMD. Na mocy umowy Biedronka uzyska prawo do obecności reklamowej na meczach rozgrywanych przez polską reprezentację i do posługiwania się wizerunkiem reprezentacji w komunikacji marketingowej w okresie czterech lat od lipca br.

{jumi [*9]}

a