piątek, maj 03, 2024
Follow Us
niedziela, 04 marzec 2012 06:38

Nagrody dla firm medialnych i reklamowych Wyróżniony

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Laureaci 14. edycji Impactorów. Laureaci 14. edycji Impactorów. Fot. www.impactor.pl

Po raz 14. zorganizowano Konkurs Impactor. Tym razem najlepsze firmy i postacie świata mediów i reklamy wyróżniono za 2011 rok.

Nagrody Impactora zdobyli:
Człowiekiem Roku Przemysłu Mediowego i Reklamowego 2011 został Zygmunt Solorz-Żak – przedsiębiorca i właściciel firm z rynku mediów, telekomunikacji, finansów: za konsekwencje, zmysł biznesowy i ciągłe poprawianie, umacnianie produktu; za największe dokonania na rynku mediów, wizję jak połączyć działania w zakresie telewizji, internetu i telefonii”. Dodatkowo Centrum im. Adama Smitha przyznało Nagrodę im. Krzysztofa Dzierżawskiego dla dziennikarza zasłużonego w upowszechnianiu idei wolności i  zdrowego rozsądku. Laureatem nagrody został Wojciech Szeląg – szef redakcji ekonomicznej Polsat News. Laureatami stały się także firmy: Agencja Reklamowa – DDB Warszawa, Agencja PR – SOLSKI BURSON-MARSTELLER, Firma Out of Home – Krewcy Krawcy, Dom Mediowy – Universal McCann, Agencja Interaktywna – 180heartbeats.

W kategorii Projektów Roku – 1 miejsce ex aequo zdobyły „Obchody Roku Jana Heweliusza” (konsorcjum pod koordynacją Grupy KOMBINAT dla Miasta Gdańsk) oraz „Ambasador Fabryki Przyjemności” (Agencja 24/7PR, Agencja Saatchi&Saatchi Digital dla Lotte Wedel). Projekt CSR – „Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” – IV edycja rak płuca” (Hill & Knowlton dla Polska Unia Onkologii i GlaxoSmithKline Pharmaceuticals). Event Roku – „Męskie Granie 2011” (Agencja LIVE, Agencja Just, Macroscope OMD, Pride&Glory dla Grupy Żywiec); Kampania Społeczna Roku – „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” (Grupa Twórcza Qlub Xsiążkowy); Projekt Roku – Marketingu Bezpośredniego – „Platforma Student” (AFEKT Agencja Reklamowa dla Kampanii Piwowarskiej - Marki Lech Premium); Niestandardowy Projekt Marketingowy – „Świeć się na święta z ENERGĄ!” (konsorcjum: Ideacto, Neuron APR, Agora, Pan Media Western, Centrum Marketingu i Komunikacji ENERGA dla ENERGA SA); Badawczy Projekt Roku – „Relevant Awareness Measurement TM” (Universal McCann i Dom Badawczy Maison).
Impactor jest najstarszym konkursem marketingowym w Polsce. Odbywa się od 1998 r. Nagrody przyznaje Akademia Mediów i Reklamy złożona z laureatów wszystkich edycji. Przez 12 edycji Akademia nagradzała najbardziej podziwiane firmy sektora reklamowego i mediowego. Od 2010 roku nagrody przyznawane są także najlepszym projektom. Organizatorem konkursu jest Central European Quality Institute (brand Grupy MMT Management). Partnerzy gali to Polskie Radio SA i AM ART–MEDIA AGENCJA PR. Współpraca merytoryczna - Centrum im. A. Smitha.

{jumi [*9]}

a