niedziela, kwiecień 28, 2024
Follow Us
czwartek, 10 maj 2012 20:59

Fan City Tour Wyróżniony

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Fan City Tour Fan City Tour

Już za niecały miesiąc specjalnie organizowane Mobilne Strefy Kibica w ciągu 20 dni odwiedzą około 100 polskich miast.

Organizatorzy MSK obiecują setkom tysięcy kibiców wspaniałą zabawę w miejscowościach nie pełniących roli miast – gospodarzy podczas oglądania meczów Euro 2012 na dużych ekranach. Projekt nosi nazwę Fan City Tour. Realizowany będzie od 8 czerwca do 2 lipca 2012 r., w dniach, w których będą odbywały się rozgrywki Euro. Przez 20 dni mieszkańcy polskich miast będą mieli okazję uczestniczyć w ogólnopolskim przedsięwzięciu, którego celem jest promowanie wspólnego kibicowania całych rodzin w tym okresie. Oficjalna inauguracja projektu Fan City Tour nastąpi w pierwszych dniach czerwca w Warszawie, skąd Mobilne Strefy Kibica wyruszą w Polskę. Organizatorzy przewidują, że odwiedzi je łącznie ok. 500 tys. ludzi. FCT zaproszą na plenerową imprezę połączoną z oglądaniem na żywo licencjonowanych transmisji piłkarskich rozgrywek Euro, za pośrednictwem dużych ekranów diodowych. Łącznie przygotowano pięć identycznych MSK. Każda z nich jest ogrodzona i jednorazowo pomieści do tysiąca osób. W skład pojedynczej strefy wchodzą następujące elementy: ciężarówka promocyjna z wysuwanym do góry ekranem diodowym oraz dominującym oznaczeniem marki jednego ze sponsorów projektu oraz logotypy wszystkich partnerów i patronów; wygrodzona mobilna strefa kibica – strefa wspólnej zabawy oraz kibicowania mogąca pomieścić jednorazowo do tysiąca osób przylegająca do ciężarówki FCT (strefa składa się z dwóch identycznych obszarów: oglądania meczów i strefa gastronomiczna); strefą sponsorów projektu z namiotami promocyjnymi, w których sponsorzy będą prowadzili własne animacje i konkursy.

Założeniem projektu jest, że w danej miejscowości, która zgłosiła akces do projektu, MSK będzie gościć przez jeden, ustalony wcześniej dzień. Zostanie zlokalizowana w atrakcyjnym punkcie umożliwiając mieszkańcom wygodny dostęp do wszystkich oferowanych punktów programu. Po zakończeniu swojego funkcjonowania strefa pojedzie do kolejnego miasta. Czas rozstawiania strefy wynosi sześć godzin, a składania – trzy godziny.

Partnerami projektu Fan City Tour są oficjalni sponsorzy Euro 2012: Biedronka - największa sieć sklepów detalicznych w Polsce i od dwóch lat oficjalny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, Carlsberg - jeden z największych producentów piwa w Europie i na świecie, KIA Motors - koreański producent samochodów, Sharp - światowy producent telewizorów LCD oraz RTV Euro AGD - ogólnopolska sieć sklepów AGD.

{jumi [*9]}

a