{jumi [*4]}Zaś marża brutto osiągnęła wówczas poziom 511 tys. zł (wzrost o 43 proc. wobec 357 tys. zł w sierpniu ub.r.). Silny trend wzrostowy spółki jest kontynuowany od kwietnia 2011 roku (wzrost przychodów w kwietniu wyniósł 83 proc., w maju 78 proc., czerwcu 48 proc., w lipcu 5 proc. w porównaniu do tych samych okresów 2010 r). Ponadto, w sierpniu Agroma zakończyła kompletowanie oferty jesienno-zimowej, która zawiera pełne portfolio produktów najczęściej stosowanych do pielęgnacji ogrodów. - Był to dla nas intensywny okres przygotowań do nowego sezonu. Obserwujemy bowiem zmianę podejścia wielu Polaków do zakupów tego typu urządzeń. W tym roku jest spora grupa indywidualnych klientów, która dużo wcześniej zamierza zaplanować zakupy urządzeń ogrodniczych, choćby odśnieżarek, których - jak pamiętamy - w ub.r. w ogóle zabrakło na rynku. Poza tym, już planujemy także kolejne sezony i rozpoczęliśmy negocjacje ze wszystkimi sieciami wielkopowierzchniowymi w sprawie propozycji zaopatrzenia na sezon wiosenny – mówi Piotr Staszewski, prezes spółki.
Agroma stale rozszerza współpracę z sieciami handlowymi działającymi w Polsce. W lipcu spółka poinformowała o sfinalizowaniu negocjacji i podpisaniu umowy z OBI Węgry oraz rozszerzeniu współpracy z siecią Real w Polsce. Obecnie produkty spółki dostępne są we wszystkich znaczących sieciach typu DIY (m.in. Castorama, Leroy Merlin, OBI, Praktiker). Od marca ub.r. spółka notowana jest na giełdowym rynku New Connect.
{jumi [*9]}