Eurolot oferuje pasażerom dwie taryfy, przewóz bagażu rejestrowanego w cenie biletu, iPady na pokładzie, dostęp do salonów business lounge na lotniskach w Polsce i obsługę połączeń między innymi nowymi samolotami typu Bombardier Q400 NextGen. - Dajemy pasażerom Eurolotu możliwość latania na większej ilości tras krajowych. Od 31 marca połączenia regionalne z i do Warszawy wykonywane będą w systemie code-share, opartym o partnerską umowę Eurolotu z PLL LOT. Oznacza to, że zarówno w systemie linii Eurolot, jak i PLL LOT dostępne będą określone pule biletów na rejsy krajowe. Dzięki temu bilety na wszystkie trasy krajowe obsługiwane dotychczas częściowo przez Eurolot, a częściowo przez LOT, będą dostępne w sprzedaży u obu przewoźników – wyjaśnia Mariusz Dąbrowski, prezes Eurolot SA.
Obecnie flota Eurolotu liczy osiem nowych turbośmigłowych samolotów Bombardier. Do września 2013 r. na zamówienie przewoźnika do Polski przyleci kolejne sześć maszyn tego typu. Oznacza to, że w III kwartale br. w jego barwach latać ma łącznie 14 takich maszyn. Jak zapowiedziały linie, to nie koniec dostaw zza oceanu. Eurolot powstał w 1996 r., wykonując rejsy dla PLL LOT. 1 lipca 2011 r. linia uruchomiła własne połączenia lotnicze pomiędzy głównymi portami regionalnymi w Polsce, a od lata ub.r. również połączenia międzynarodowe z lotnisk regionalnych.
{jumi [*9]}