sobota, kwiecień 27, 2024
Follow Us
×

Ostrzeżenie

JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /home/kur365/domains/kurier365.pl/public_html/images/21056.
×

Uwaga

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/21056
poniedziałek, 25 maj 2015 00:00

Co łączy Zastawiacza Olbrzymiego i Hałaśnika Głuchawego? Wyróżniony

Napisane przez OKI
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Co łączy Zastawiacza Olbrzymiego i Hałaśnika Głuchawego? http://www.um.warszawa.pl

„Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej" - druga edycja kampanii społecznej rozpoczęła się 20 maja i potrwa do końca 2015 roku. Jej celem jest zwrócenie uwagi na to, że życzliwe zachowanie się względem współpasażerów i pokazanie właściwych postaw oraz zachowania ważne jest podczas wspólnej podróży.

– Bądźmy dla siebie życzliwi, szanujmy własność, wzajemną prywatność i przestrzeń. I nie zamieniajmy się w „monsterów". Warto podróżować w kierunku życzliwości – mówi Karolina Malczyk, wicedyrektor Centrum Komunikacji Społecznej.

Hałaśnika Głuchawego, Tępacza Ignoranta, Knyszojada Smrodliwego, Kłapodzioba Wylewnego czy Zastawiacza Olbrzymiego i innych można spotkać w tramwajach, autobusach, metrze oraz pociągach SKM. Dniem życzliwości i mówienia sobie „dzień dobry" w komunikacji miejskiej ogłoszono poniedziałek 1 czerwca.

 
{gallery}21056{/gallery}

Stoiska kampanii „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej" pojawią się na wielu imprezach i piknikach, a w wakacje po Warszawie będzie jeździła specjalna Mobilna Kulturalna Kawiarnia (w tramwaju promocyjnym). Zaplanowano również przeprowadzenie gry miejskiej i specjalnych warsztatów dla dzieci i młodzieży.

a