czwartek, maj 02, 2024
Follow Us
×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 109.
wtorek, 09 luty 2016 19:44

Lubimy szusować z celebrytami

Napisała
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Statystyczny Polak jeździ na narty 1-3 razy w roku Statystyczny Polak jeździ na narty 1-3 razy w roku TMR

Więcej niż jedna piąta Polaków twierdzi że umie jeździć na nartach lub snowboardzie. Z tej rozrywki korzystamy jednak niezbyt często.

Według badań IPC przeprowadzonych na zlecenie Tatry Mountain Resorts (TMR), polscy narciarze i snowboardziści, weryfikują kurorty nie tylko w oparciu o ich cenniki lecz także zwracają uwagę na dobre przygotowanie stoku, gwarantowany śnieg, długość i odpowiednia liczba tras narciarskich czy dojazd do kurortu. -Różny poziom trudności nartostrad, nowoczesne wyciągi, rozbudowana infrastruktura w postaci bogatej oferty hoteli, restauracji czy barów oraz sąsiedztwo parków termalnych, w których można zrelaksować się po całym dniu szusowania – to również duży atut dla stacji narciarskich – przekonuje Juraj Chovaňák dyrektor marketingu TMR.

Sporo ankietowanych interesuje się również dodatkowymi eventami, zwłaszcza jeśli udział w nich biorą celebryci – podaje raport TMR. Np. Polacy bardzo chętnie bawiliby się w towarzystwie popularnej sportsmenki, Anny Lewandowskiej, która wśród miłośników białego szaleństwa wzbudza o wiele więcej emocji niż Robert Lewandowski.

Jak podaje TMR, ok. 23 proc. Polaków potrafi szusować na stokach, w tym ok. 5 proc. umie jeździć na snowboardzie. Co więcej, wśród zadeklarowanych narciarzy, ok. 28 proc. przyznaje że uprawia ten sport raz na kilka lat. Natomiast największa grupa (56 proc.) korzysta z dobrodziejstw śnieżnego puchu 1-3 razy w roku. Dużą popularnością wśród Polaków cieszą się weekendowe wypady narciarskie, które planuje prawie 32 proc. amatorów śniegu i zabawy. Na nieco dłuższy okres czyli 3 - 4 dni wyjeżdża ok. 31 proc. osób a tylko 3,4 proc. respondentów preferuje znacznie dłuższe wypady na stok.

Polacy najczęściej szukają ośrodka w Internecie – aż 62 proc. ankietowanych podejmuje decyzję w oparciu o wirtualne informacje. Ponad 21 proc. narciarzy znajduje odpowiednią ofertę w biurach podróży a prawie jedna piąta ustala zimową destynację w trakcie rodzinnych dyskusji.

a