Logo zostało zaprojektowane przez angielską firmę Saffron Brand Consultants. W koloroch bieli i czerwieni przedstawia symbol sprężyny. Jak dotąd mało kto ją rozpoznaje, jak wykazała telewizyjna sonda uliczna. Nowe promocyjne logo ma obrazować charakter Polski i Polaków, podkreślając kreatywność, dynamizm, dążenie do zmian i pracowitość. Już ruszyła zbiórka pieniędzy aby wykupić do niego prawa autorskie.
Polska to nie tylko miejsca, to przede wszystkim ludzie
"Stawiamy na energię i potencjał emocjonalny Polaków. Stawiamy na promocję Polski przez akcentowanie wyjątkowych cech naszego narodowego charakteru. Stawiamy na mówienie o Polsce przez mówienie o ludziach. Nie oznacza to rezygnacji z promowania wyjątkowych miejsc i zabytków Polski. Chodzi o to, aby przekaz promocyjny wykorzystywany w ramach marketingu miejsc został wzbogacony o element ludzki. To Polacy i interakcja z nimi sprawiają, że zwiedzanie Polski staje się wyjątkowym przeżyciem." Źródło: https://www.msz.gov.pl.