Karta podarunkowa Go smile
Ruszyła intensywna kampania wizerunkowa nowych kart podarunkowych Go Free i Go Smile. Akcja obejmuje swym zasięgiem przede wszystkim Internet. Towarzyszą jej działania promocyjne prowadzone w wybranych punktach sprzedaży detalicznej m.in. w: HDS, Tabak Polska, Ruchu na terenie całego kraju.
Dodatkowo kampanię wspierają działania public relations prowadzone przez AM Art-Media Agencję PR.
Na zaplanowaną do końca miesiąca kampanię składa się promocja kart podarunkowych Go Free i Go Smile na portalach biznesowych i ogólnoinformacyjnych, w witrynach młodzieżowych i kobiecych oraz na największych forach społecznościowych. Prowadzone są także liczne akcje mailingowe.
Kampania została przygotowana przy współpracy z U2 Media Sp z.o.o i Tradedoubler oraz agencją reklamową 2BU studio z Wrocławia.
Spółka Card System należy do Grupy Bonus lidera na polskim rynku w wydawaniu kart przedpłaconych. W tej chwili firma oferuje dwa rodzaje kart:
Szaleństwo pod kontrolą
Karta GO Free Visa Electron jest idealną propozycją dla młodych ludzi, którzy ukończyli 13 rok życia. To nie tylko nowy gadżet, ale także poczucie spokoju dla rodziców lub opiekunów. Jeśli nastolatkowi skończą się środki na karcie na wakacjach, feriach czy innym wyjeździe kartę można szybko doładować na odległość. Przy zamówieniu karty z kodem PIN możliwe są wypłaty w bankomatach.
źródło: materiały prasowe CardSystem