Nowa szefowa marketingu będzie bezpośrednio podlegać Marcinowi Ornass-Kubackiemu - wiceprezesowi i dyrektorowi regionalnemu ASTRA na Europę Centralną i Wschodnią. Barbara Uzunowa-Drymer jest specjalistą od komunikacji i marketingu korporacyjnego, menedżerem z dużym doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej, szczególnie w obszarze IT. - Ewolucja SES realizowana poprzez zmiany w strukturze oraz wprowadzenie nowego wizerunku firmy - spójnej, globalnej marki SES, wymaga dużych starań i konsekwentnych działań komunikacyjno-promocyjnych – powiedziała Uzunowa-Drymer. Zmiany zaszły nie tylko w Warszawie, ale także w siedzibie SES w Luksemburgu. Niclas Friese-Greene został powołany na stanowisko wiceprezesa ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej w firmie. Będzie on odpowiedzialny za globalną działalność marketingową, w tym komunikację rynkową, jak również korporacyjną. Niclas posiada prawie 20-letnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania, marketingu i sprzedaży produktów, które zdobył w firmach z branży zaawansowanych technologii.
We wrześniu br. SES SA przedstawiła nową tożsamość marki oraz logo na otwarciu jednej z najważniejszych imprez targowych w branży, czyli IBC w Amsterdamie. Nowy brand skupia się na konsekwentnym wykorzystaniu nazwy i logo SES na wszystkich rynkach, na których firma funkcjonuje na całym świecie. Jest to działanie wspierające wysiłki firmy związane z tworzeniem spójnej globalnej obecności i jednolitego interfejsu dla klientów, zarówno na rynkach istniejących, jak i wschodzących. ASTRA będzie nadal rozwijana, jako ceniona i uznana przez klientów marka SES związana z usługami DTH.
{jumi [*9]}