środa, maj 01, 2024
Follow Us
poniedziałek, 31 październik 2011 10:30

Toys”R”Us w Polsce Wyróżniony

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Toys”R”Us w Polsce www.sxc.hu

Firma Toys”R”Us, Inc. ogłosiła w końcu października swoje wejście na polski rynek i plany otwarcia pierwszego sklepu pod koniec listopada.

Firma jest światowym liderem handlu zabawkami oraz artykułami dla dzieci i młodzieży – zamierza rozwijać swoją sieć w Europie, gdzie pod marką Toys”R”Us działa już ponad 300 sklepów. Pierwszy polski sklep Toys”R”Us, zostanie otwarty w Warszawie tuż przed świątecznym sezonem zakupów. W 2012 r. firma planuje kolejne otwarcia w większych polskich miastach. Siedzibę swojej polskiej spółki, Toys”R”Us, Inc. otworzyło w sierpniu br. w Warszawie. Firma zatrudnia 25 pracowników w działach handlowym, marketingu, personalnym, sprzedaży i finansowym. Pierwszy sklep zostanie otwarty w Centrum Handlowym Blue City, na warszawskiej Ochocie. Znajdzie w nim zatrudnienie ok. 30 pracowników. Do wypełnienia sklepowych półek i magazynów firma wykorzysta swoje istniejące europejskie kanały dystrybucyjne. Liczący ok. 1700 mkw. powierzchni sklep Toys”R”Us w Warszawie, będzie prowadził również sekcję Babies”R”Us - z artykułami dla niemowląt i maluchów. Toys”R”Us, Inc. zamierza rozwijać swoja działalność w Polsce, planując kolejne sklepy w większych polskich miastach w 2012 r. - Wejście na polski rynek potencjalnie otwiera drzwi do krajów Europy Wschodniej” powiedział Antonio Urcelay, prezydent Toys”R”Us na Europę. Polska jest 36. krajem, w którym firma prowadzi swoją działalność. Warszawski sklep będzie jednym z 1600 sklepów sieci tworzonej na bazie umiejętności identyfikacji i możliwości śledzenia światowych trendów w branży zabawkarskiej. Firma wykorzysta swoją globalną pozycję, aby zaprezentować polskim klientom asortyment produktów wielkich dostawców takich jak Hasbro, LEGO, Mattel, a także niedostępne nigdzie indziej artykuły własnych marek handlowych. Jednocześnie Toys”R”Us, Inc. nawiąże kontakty handlowe z polskimi producentami, poszukując możliwości wprowadzenia ich na rynki krajów, w których działa. Firma rozpoczęła działalność poza granicami USA, otwierając w 1984 r. pierwszy sklep w Kanadzie, jednocześnie udzielając licencji na sklep w Singapurze. Dzisiaj ma swoje sklepy w ponad 520 lokalizacjach, między innymi w Wielkiej Brytanii, Japonii, Francji, Niemczech, Hiszpanii i Kanadzie. Poza tym na całym świecie działa ponad 230 sklepów licencjonowanych partnerów handlowych.

 

{jumi [*9]}

 

a