Citi Handlowy jako pierwszy bank w kraju zaprosił Polaków do wirtualnego oddziału. Każdy z odwiedzających to miejsce ma możliwość zapoznania się z ofertą produktów banku oraz zadania pytań doradcy bez wychodzenia z domu.
{jumi [*4]}Podczas wizyty w wirtualnym oddziale można zamówić wybrany produkt – od konta, przez karty kredytowe po wybrane polisy. - Zgodnie z nową strategią banku stawiamy na innowacyjne rozwiązania dla wzrostu satysfakcji klienta. To najnowszy przykład realizacji tej strategii - oferujemy klientom kolejne narzędzie, pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku! Propozycje takie jak wirtualny oddział pomagają nam zbudować długotrwałą relację z klientem opartą na zaufaniu oraz poprawić poziom satysfakcji ze współpracy z bankiem.
– mówi Sonia Wędrychowicz-Horbatowska,wiceprezes zarządu Citi Handlowy
.
Gości wirtualnego oddziału powita asystent, który po zapoznaniu się z oczekiwaniami klientów pierwszego pytania skieruje ich do odpowiedniego doradcy bankowego. Ten odpowie na pytania dotyczące dostępnych w ofercie banku kont, kart kredytowych, lokat, pożyczek gotówkowych, wybranych ubezpieczeń i polis. Gdy klient wyrazi zainteresowanie konkretnym produktem i wypełnieni formularz kontaktowy skontaktuje się z nim telefonicznie doradca aby sfinalizować proces.
{jumi [*9]}