– Wspieramy naszych franczyzobiorców przez cały okres trwania umowy i stale zapewniamy im pomoc we wszystkich aspektach zarządzania sklepem – mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska.
Oferta franczyzowa sieci jest odpowiedzią na sytuację na rynku małych sklepów spożywczych, które mimo wielu atutów potrzebują wsparcia silnego, doświadczonego partnera. Koncept franczyzowy Carrefour dostosowany jest do lokalnego rynku, dlatego nowe sklepy otwierane są zarówno w dużych miastach, jak i na terenach wiejskich.
W Polsce Carrefour rozwija sklepy franczyzowe: Carrefour Express minimarket z zielonym logo – sklepy o powierzchni od 100 do 500 mkw., zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich; Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo – sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich, ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100 mkw.
{jumi [*9]}