Dla przedsiębiorców polskich przygotowana została oferta specjalna: do dyspozycji wystawców będzie kompletne zaplecze targowe, w tym m.in. internet, salonik VIP oraz przestrzeń konferencyjna. Ponadto zapewniamy kampanię reklamową w prasie oraz na lotniskach, szereg konferencji prasowych, pokazy rodzimych rozwiązań, wynalazków oraz osiągnięć naukowych, a także profesjonalny turniej polskich gier komputerowych. Więcej szczegółów w tym bieżące informacje oraz oferta i formularz zamówienia znajdują się na stronie cebit.mg.gov.pl. Ponadto, aby ułatwić przedsiębiorcom udział w tej prestiżowej imprezie, wpisaliśmy ją na listę branżowego programu promocji usług ICT/IT. Firmy, które przyłączą się do programu, mogą liczyć na refundację 75 proc. kosztów udziału m.in. w targach CeBIT.
Zadania PARP na Targach CeBIT:
- najem powierzchni wystawienniczej – pięć powierzchni wystawienniczych, w tym w pawilonie głównym, w hali CeBIT pro Business Communication oraz Business IT, w hali CeBIT lab oraz CeBIT lifeł
- zakup pakietów reklamowych i sponsorskich od Deutsche Messe AG oraz online advertising. Plakat na fasadzie pawilonu głównego, plakaty przy wejściu i wyjściu z targów, kostki reklamowe. Reklama zewnętrzna na terenach targowych. Reklama zewnętrzna w Hanowerze – podświetlane plakaty reklamowe w mieście, na lotnisku przy taśmach odbioru bagażu, flagi przy dojeździe do lotniskał
- zabudowa stoisk z zakupem mediów;
- organizacja Wieczoru Narodowego;
- przygotowanie materiałów promocyjno – reklamowych.
Ośrodek Enterprise Europe Network przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza firmy, instytuty badawcze oraz szkoły wyższych działające w branży ICT do udziału w giełdzie kooperacyjnej Future Match 2013 organizowanej podczas targów CeBIT 2013. Zaproszenie obejmuje również potencjalnych nabywców usług ICT, przedstawicieli branż: motoryzacyjnej, transportu i logistyki, biotechnologicznej, farmaceutycznej, elektrycznej, środowiskowej, spożywczej, meblarskiej, maszynowej, turystycznej, chemicznej, kosmicznej oraz nanotechnologii. 20 laureatów konkursu PARP na e-biznes otrzymuje pakiet Match & Meet Onsite – to profesjonalny pakiet, umożliwiający indywidualną obsługę spotkań z potencjalnymi partnerami biznesowymi bezpośrednio na Targach CeBIT.
{jumi [*9]}