środa, maj 01, 2024
Follow Us
poniedziałek, 08 październik 2012 14:03

Dwutysięczna Biedronka Wyróżniony

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
2000. sklep Biedronki otwierali: prezes Jeronimo Martins, Alexandre Soares dos Santos oraz Pedro Pereira da Silva, nadzorujący z ramienia JM rozwój sieci w Europie Środkowo-Wschodniej. 2000. sklep Biedronki otwierali: prezes Jeronimo Martins, Alexandre Soares dos Santos oraz Pedro Pereira da Silva, nadzorujący z ramienia JM rozwój sieci w Europie Środkowo-Wschodniej. Fot. Biedronka

8 października w Łodzi przy ul. Rokicińskiej otwarty został 2000. sklep najpopularniejszej sieci handlowej w naszym kraju. Według jej kierownictwa fakt ten stanowi „kolejny kamień milowy” w rozwoju sieci w Polsce, której sklepy odwiedza rocznie już blisko miliard klientów.

- Przez ponad 17 lat działalności sieć Biedronka zdołała na stałe wpisać się w krajobraz Polski i podbić serca Polaków. Dlatego na lokalizację dwutysięcznej placówki wybraliśmy Łódź, która znajduje się w samym sercu Polski. Dwutysięczny sklep sieci Biedronka w Polsce jest kolejnym etapem w realizacji naszego celu, którym jest uruchomienie 3000. sklepów do 2015 r - mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka w Polsce.

Łódzki sklep sieci otwierali: prezes Jeronimo Martins, Alexandre Soares dos Santos oraz Pedro Pereira da Silva, nadzorujący z ramienia JM rozwój sieci w Europie Środkowo-Wschodniej. Dwutysięczna placówka w Łodzi stanowi 27. sklep w tym mieście o pow. 750 mkw. Obsługę klientów zapewnia 14-osobowy personel. Placówka została zbudowana zgodnie z najnowszym standardem sieci Biedronka. Sklep jest przejrzysty i wygodny dla klientów. Wyeksponowane są w nim artykuły świeże, takie jak: nabiał, warzywa, owoce, pieczywo. W nowym sklepie zastosowano wiele rozwiązań proekologicznych, w tym m.in. podwieszany i izolowany sufit, energooszczędne żarówki oraz automatycznie zamykane zawory w umywalkach. Regały chłodnicze w sklepie w sposób płynny dostosowują wydajność do aktualnego zapotrzebowania na chłód i wyposażone są m.in. w energooszczędne świetlówki oraz elektryczne rolety opuszczane w godzinach zamknięcia sklepu, które pozwalają zaoszczędzić około 10 proc. energii. Chłodziarki i zamrażarki wyposażone są w urządzenie służące redukcji zużycia energii.

Z okazji otwarcia 2000. sklepu sieć Biedronka przygotowała wiele niespodzianek i atrakcji dla klientów. W sklepach dostępna jest dedykowana oferta produktów w niesłychanie niskich cenach, wśród których znajdują się m.in. artykuły spożywcze, sprzęt RTV oraz chemia gospodarcza. Kolejną niespodzianką jest 2 tys. nagród w konkursie dla klientów sieci Biedronka. Ci, którzy w dniach od 1 do 28 października wybiorą ulubiony produkt dostępny w sklepach Biedronka, opiszą go w ciekawy sposób i wyślą opis SMS-em na numer 81020 lub przez stronę www, mogą wygrać nawet 2000 zł. na zakupy w sieci. Szczegóły konkursu znajdują się na stronie www.2000sklepow.pl.

Sieć Biedronka przygotowała także specjalny folder pod hasłem „Codziennie lepiej, codziennie bliżej Ciebie”, dzięki któremu możemy dowiedzieć się m.in. dlaczego Polacy najchętniej odwiedzają sklepy Biedronka. Folder dostępny jest w sklepach sieci oraz jako wkładka do mediów ogólnopolskich. Obejrzeć go można również na stronie: http://gazetka.biedronka.pl/g17,sklep_2000.html. Już od początku września w całej Polsce trwa kampania promocyjna związana z uruchomieniem 2000. sklepu sieci Biedronka. Główny akcent kampanii położony jest przede wszystkim na to, co wyróżnia ofertę sklepów Biedronka: codziennie niskie ceny, wysoka jakość, polskie produkty i bliskość sklepów. Po raz pierwszy w historii popularnej sieci, główną rolę w reklamach odgrywają klienci, którzy wyjaśniają dlaczego wybierają zakupy w sklepach Biedronka. Najnowsze spoty reklamowe promujące otwarcie 2000. sklepu Biedronka w Polsce obejrzeć można na dedykowanej stronie: http://www.biedronka.pl/2000/

jumi [*9]}

a