niedziela, kwiecień 28, 2024
Follow Us
poniedziałek, 17 wrzesień 2012 10:56

Rebranding producenta podwójnych

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Bartosz Głodowski. Bartosz Głodowski. Fot. Marcin Niedźwiecki

Na najbliższe miesiące producent jedynych w kraju podwójnych paluszków szykuje się do rebrandingu oraz rozszerzenia sieci dystrybucji.

Firma Beer Fingers, obecna na polskim rynku od 2006 r., produkuje obecnie cztery rodzaje opatentowanych podwójnych paluszków: solonych, z sezamem, z makiem oraz w polewie czekoladowej. Aby przyspieszyć rozwój własnego biznesu, właściciel firmy, Bartosz Głodowski wziął udział - i zwyciężył - w polskiej edycji programu „Dragon’s Den - jak zostać milionerem?”. Spółka znalazła w ten sposób inwestora, firmę Bakalland.

Firma planuje zmiany, opracowane we współpracy z profesjonalną agencją reklamową, obejmujące zarówno rebranding, jak i zmianę szaty graficznej opakowania, poszerzenie sieci dystrybucji oraz zmianę producenta paluszków. Już we wrześniu przekąski będzie można kupić pod nową nazwą – „Podwójne paluszki”. Właściciel marki obiecuje także uruchomienie nowych sieci dystrybucyjnych, dzięki którym jego snacki będą znacznie bardziej dostępne i widoczne na sklepowych półkach. Zmienił się producent. Firma, która będzie wytwarzać paluszki posiada certyfikaty ISO, IFS oraz HACCP.

{jumi [*9]}

a