wtorek, kwiecień 30, 2024
Follow Us
sobota, 16 czerwiec 2012 06:18

Czołowa sieć popiera kampanię gościnności

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Czołowa sieć popiera kampanię gościnności Fot. Biedronka

 

Kancelaria premiera, organizator kampanii społecznej „Polacy 2012. Wszyscy jesteśmy gospodarzami” otrzymała wsparcie ze strony wiodącej w naszym kraju sieci handlowej.

Biedronka, oficjalny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, została partnerem kampanii, jak również akcji „Respect diversity”. Ich celem jest zachęcenie rodaków do pokazania wszystkim gościom – a przede wszystkim zagranicznym kibicom – tradycyjnej, polskiej gościnności. Kampania, której hasłem jest „Feel like at home” (poczuj się jak w domu), to ogólnopolska akcja motywująca Polaków do serdecznego przyjęcia obcokrajowców w trakcie Euro 2012, które potrwa do 1 lipca. Wskazuje również na okazję do integracji narodów - wspólnego kibicowania w sportowym duchu. W inicjatywie może wziąć udział każdy, kto porozumiewa się w języku angielskim. Aby zostać jej oficjalnym uczestnikiem wystarczy rejestracja na stronie internetowej akcji: www.wszyscyjestesmygospodarzami.pl. Po wypełnieniu formularza uczestnicy otrzymają materiały promocyjne – plakaty kampanii, a także specjalne naklejki i znaczki informujące o chęci udzielenia pomocy gościom zza granicy.

W związku z akcją w sieci sklepów Biedronka zawisło ponad 2 tys. plakatów informujących o kampanii. Jednocześnie sieć Biedronka jest także partnerem projektu „Respect diversity”. W dniu otwarcia Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej MSZ, UEFA, FARE, międzynarodowa organizacja piłkarzy FIFPro oraz Stowarzyszenie „Nigdy więcej” uroczyście zainaugurowały program „Respect Diversity” - szanuj różnorodność. Jest to program społecznej odpowiedzialności Euro 2012 realizowany przez sieć FARE (Football Przeciwko Rasizmowi w Europie) i Stowarzyszenie „Nigdy więcej”. Główny cel projektu to promowanie różnorodności i pokazanie, że piłka nożna jednoczy ludzi. Częścią programu jest także monitorowanie i przeciwdziałanie przejawom dyskryminacji, rasizmu, antysemityzmu i nietolerancji. Na czas Euro w sklepach sieci Biedronka zawisły także barwne plakaty wspierające akcję.

{jumi [*9]}

 

a