środa, maj 01, 2024
Follow Us
niedziela, 15 kwiecień 2012 12:58

Sfinks - podróże, które kształcą Wyróżniony

Napisane przez AB / Gazeta Finansowa
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Charakterystyczną cechą sieci restauracji należących do Sfinks Polska jest oryginalny wystrój lokali. Charakterystyczną cechą sieci restauracji należących do Sfinks Polska jest oryginalny wystrój lokali. mat.prom.

Spółka Sfinks Polska, właściciel sieci restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – przygotowuje się do wprowadzenia kampanii wizerunkowej opartej na koncepcji kulinarnych podróży po Polsce i świecie. Kampania mająca na celu popularyzację kuchni i smaków z wybranych krajów Europy, Azji oraz Ameryki będzie równolegle służyć szerzeniu wiedzy o różnych regionach świata.

Realizacji kampanii opartej na koncepcji podróży kulinarnych po zakątkach Polski i świata sprzyja oferta restauracji wchodzących w skład sieci Sfinks Polska. Największa i najpopularniejsza z sieci - Sphinx, oferuje klientom m.in. smaki kuchni orientalnej, inspirowanej kuchnią arabską i turecką. Jednocześnie, poza pozycjami kultowymi w menu, restauracje Sphinx proponują swoim gościom przysmaki kuchni śródziemnomorskiej i międzynarodowej. Z kolei restauracje WOOK, jako jedyna w Polsce sieć z ofertą oryginalnej kuchni chińskiej, przyciągają licznych wielbicieli smaków Azji. Zwolennicy tradycyjnej polskiej kuchni mogą korzystać z oferty sieci restauracji „Chłopskie Jadło". Poza ofertą dań dostępnych we wszystkich restauracjach tej sieci, w zależności od położenia na mapie Polski, poszczególne restauracje proponują także lokalne specjały.

 

- Każdego miesiąca nasze restauracje odwiedza już ponad 600 tysięcy klientów. Dzięki coraz zasobniejszym portfelom oraz częstszym podróżom i większej otwartości naszego społeczeństwa, Polacy szukają restauracji, w których będą mogli poznać nowe lub przypomnieć sobie odkryte podczas wakacyjnych wojaży smaki z różnych zakątków Polski i świata – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska. - Jesteśmy jedyną w Polsce tak dużą, bo liczącą łącznie 113 lokali, siecią restauracji casual dining. Ze względu na zasięg i bogatą ofertę, stanowi ona ogromny, naturalny potencjał do promowania różnorodności smaków i kuchni świata, w tym również naszej rodzimej, polskiej kuchni

 

Działania prowadzone w ramach kampanii będą obejmowały m.in. promocję oryginalnych dań kuchni świata i konkursy z nagrodami przeprowadzane przy wykorzystaniu specjalnie przygotowanego „Menu na wynos" w restauracjach Sphinx. Akcja rozpocznie się w drugiej połowie roku 2012 i będzie prowadzona we wszystkich sieciach restauracji Sfinks Polska.

 

{jumi [*6]}

a