Realizacji kampanii opartej na koncepcji podróży kulinarnych po zakątkach Polski i świata sprzyja oferta restauracji wchodzących w skład sieci Sfinks Polska. Największa i najpopularniejsza z sieci - Sphinx, oferuje klientom m.in. smaki kuchni orientalnej, inspirowanej kuchnią arabską i turecką. Jednocześnie, poza pozycjami kultowymi w menu, restauracje Sphinx proponują swoim gościom przysmaki kuchni śródziemnomorskiej i międzynarodowej. Z kolei restauracje WOOK, jako jedyna w Polsce sieć z ofertą oryginalnej kuchni chińskiej, przyciągają licznych wielbicieli smaków Azji. Zwolennicy tradycyjnej polskiej kuchni mogą korzystać z oferty sieci restauracji „Chłopskie Jadło". Poza ofertą dań dostępnych we wszystkich restauracjach tej sieci, w zależności od położenia na mapie Polski, poszczególne restauracje proponują także lokalne specjały.
- Każdego miesiąca nasze restauracje odwiedza już ponad 600 tysięcy klientów. Dzięki coraz zasobniejszym portfelom oraz częstszym podróżom i większej otwartości naszego społeczeństwa, Polacy szukają restauracji, w których będą mogli poznać nowe lub przypomnieć sobie odkryte podczas wakacyjnych wojaży smaki z różnych zakątków Polski i świata – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska. - Jesteśmy jedyną w Polsce tak dużą, bo liczącą łącznie 113 lokali, siecią restauracji casual dining. Ze względu na zasięg i bogatą ofertę, stanowi ona ogromny, naturalny potencjał do promowania różnorodności smaków i kuchni świata, w tym również naszej rodzimej, polskiej kuchni
Działania prowadzone w ramach kampanii będą obejmowały m.in. promocję oryginalnych dań kuchni świata i konkursy z nagrodami przeprowadzane przy wykorzystaniu specjalnie przygotowanego „Menu na wynos" w restauracjach Sphinx. Akcja rozpocznie się w drugiej połowie roku 2012 i będzie prowadzona we wszystkich sieciach restauracji Sfinks Polska.
{jumi [*6]}