Konkurs spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Poświęcona mu strona internetowa zanotowała ponad 360 tys. odwiedzin. To jeden z najwyższych poziomów uczestnictwa wśród konkursów organizowanych w naszym kraju w ostatnim czasie. Wśród najchętniej opisywanych przez uczestników konkursu produktów znalazły się zarówno produkty spożywcze jak i przemysłowe, takie jak: m.in. pieluchy Dada, jogurt FruVita, mleko Prawdziwe, chusteczki Delikatne czy kanapka zbożowa Mleczny Start.
Nadesłane zgłoszenia potwierdziły doskonałą znajomość oferty produktowej sieci Biedronka wśród klientów. Uczestnicy wykazali się również niezwykłą pomysłowością w opisywaniu produktów. Konkurs udowodnił, że nawet o zwykłych artykułach codziennego użytku klienci potrafią pisać z humorem, a nawet z nutką poezji. Szczegóły konkursu oraz listę nagrodzonych można znaleźć na stronie www.2000sklepow.pl. Bony na zakupy w dowolnym sklepie sieci Biedronka trafią do zwycięzców jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia.
Konkurs na ulubiony produkt z Biedronki był jednym z elementów kampanii promującej otwarcie dwutysięcznej placówki sieci w Polsce, które odbyło się 8 października br. w Łodzi.
{jumi [*9]}