{jumi [*4]}Dominująca tematyką pisma to bezpieczeństwo prowadzenia biznesu – w każdym aspekcie – m.in. bezpieczeństwo osób i mienia, zagrożenie defraudacjami, zabezpieczenie dostaw i logistyka, ryzyko „czarnego PR”, bezpieczeństwo przepływu informacji, reagowanie na sytuacje kryzysowe. Znajdą się w nim analizy, raporty specjalne oraz case study. W magazynie będzie można znaleźć także część lifestyle’ową - poświęconą podróżom w wydaniu ekstremalnym, ciekawostkom historycznym oraz informacje o związanych z branżą nowościach na rynku. Wydawcą magazynu jest IBBC Group - jedna z czołowych firm doradczych w zakresie bezpieczeństwa biznesu w Polsce. Nakład – 3 tys. egzemplarzy; dystrybucja – prenumerata oraz wysyłka dedykowana; cena - 19 zł.
- Opiszemy przykłady sprawnych systemów zarządzania kryzysowego, pokażemy case’y, dzięki którym przedsiębiorcy łatwiej będą mogli analizować ryzyko, w jakim funkcjonują, dostarczymy gotowe rozwiązania, które firmy będą mogły implementować w swojej strukturze organizacyjnej. Piszą dla nas najlepsi specjaliści z branży, związani z nią eksperci z całego świata - mówi Bartosz Pastuszka, redaktor naczelny i wydawca magazynu. - Pamiętajmy, że na bezpieczeństwie nie można oszczędzać, bo takie podejście prędzej czy później się na nas zemści.
{jumi [*9]}