niedziela, maj 12, 2024
Follow Us
×

Ostrzeżenie

JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /home/kur365/domains/kurier365.pl/public_html/images/18950.
×

Uwaga

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/18950
czwartek, 02 październik 2014 10:12

Oferta specjalna - "Megapaka książek" Wyróżniony

Napisane przez Informacja prasowa
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

W ramach akcji tematycznej „Kup więcej za mniej" Biedronka zaproponuje w dniach od 2 do 16 października ofertę specjalną "Megapaka książek". Każdy klient, który kupi dwie dowolne książki (12,99 za sztukę) będzie mógł dokupić trzecią tylko za 1 grosz.

Łączna cena trzech książek wyniesie więc jedynie 25,99 zł. Dostępne będą zarówno książki skierowane do dzieci, jak i do kobiet oraz mężczyzn. Będą wśród nich m.in. wierszyki polskich poetów, opowieści o przygodach zwierzątek, książki romantyczne, psychologiczne, realistyczne, beletrystyczne, historyczne, kucharskie, kryminały oraz albumy.

Sieć Biedronka co dwa tygodnie wprowadza do sprzedaży książki bazując na najnowszych trendach literackich i nowościach wydawniczych. Książki oferowane są w bardzo atrakcyjnych cenach. Do ulubionych gatunków klientów biblioteczki Biedronki należą romanse, powieści obyczajowe i kryminały europejskich autorów. To oczekiwania i wymagania klientów decydują o naszej ofercie.

{gallery}18950{/gallery}

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem największej sieci detalicznej w Polsce Biedronka, mającej 2500 sklepów w ponad 900 miejscowościach. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach, a także bliskość sklepów. Jeronimo Martins Polska S.A. współpracuje z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi, a 9 na 10 produktów oferowanych w sieci sklepów Biedronka to produkty pochodzące z Polski. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 55 tys. pracowników. Od 1995 r. spółka zainwestowała w Polsce ponad 10 mld zł. Jest 2. co do wielkości polską firmą według dziennika „Rzeczpospolita". Biedronka jest też jedną z najpopularniejszych polskich marek – została pięciokrotnie nagrodzona prestiżowym tytułem Superbrands, zajmuje też 3. miejsce w rankingu najcenniejszych polskich marek dziennika „Rzeczpospolita".

a