sobota, luty 27, 2021
Follow Us
wtorek, 16 luty 2021 13:38

Fakt przeprosił Banasia Wyróżniony

Napisał
Oceń ten artykuł
(2 głosów)
Wydawca dziennika Fakt Gazeta Codzienna, spółka Axel Springer Polska sp. z o.o. przeprasza P. Jakuba Banasia Wydawca dziennika Fakt Gazeta Codzienna, spółka Axel Springer Polska sp. z o.o. przeprasza P. Jakuba Banasia mat.pras

W dzisiejszym wydaniu dziennika „Fakt”, wydawca przeprosił Jakuba Banasia, syna prezesa Najwyższej Izby Kontroli - Mariana Banasia,  za bezprawne wykorzystanie jego wizerunku. To efekt pozwu, który w listopadzie 2020 r. trafił do krakowskiego sądu.

Na stronie trzeciej dziennika możemy przeczytać: Wydawca dziennika Fakt Gazeta Codzienna, spółka Axel Springer Polska sp. z o.o. przeprasza P. Jakuba Banasia za bezprawne rozpowszechnianie jego wizerunku na okładce oraz na stronie 4 wydania nr 225 (2019 r.) dziennika Fakt Gazeta Codzienna z dnia 26.09.2019 r.

Pozew trafił do Sądu Okręgowego w Krakowie w listopadzie 2020 r. i dotyczył przeprosin. Banaś tłumaczył w oświadczeniu, że dziennik „Fakt” naruszył jego dobra osobiste poprzez bezprawne rozpowszechnianie wizerunku. – Mojemu klientowi zależy na tym, by traktować go jako osobę prywatną i o to, żeby nie eksponować jego wizerunku – dodał obrońca Banasia, mec. Paweł Doniec.

Co ciekawe, pozew nie zawierał żadnych żądań finansowych.

a