- Zaufanie naszych Klientów jest dla nas najcenniejszym kapitałem. Od początku działalności w Polsce strategię sieci Biedronka budujemy nie tylko w oparciu o codziennie niskie ceny i najwyższą jakość oferowanych produktów, ale także w oparciu o najwyższe standardy obsługi Klientów. Obecnie ponad 73 proc. Polaków regularnie robi zakupy w sklepach sieci Biedronka. Potwierdza to z jednej strony słuszność naszych działań, z drugiej zaś mobilizuje nas do ciągłego podnoszenia standardów i umocnienia zaufania Polaków do marki Biedronka – mówi Jakub Cichecki, dyrektor działu marketingu Jeronimo Martins Polska.
Integralnym elementem modelu funkcjonowania sieci Biedronka jest także zaangażowanie w działania proekologiczne. W XIII edycji European Trusted Brands działania sieci na tym polu uhonorowane zostały przyznaniem Godła Marki Najbardziej Przyjaznej Środowisku. Polityka środowiskowa Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka, realizowana jest w trzech głównych obszarach: przeciwdziałania zmianom klimatycznym, zachowania bioróżnorodności oraz gospodarki odpadami.
European Trusted Brands jest jednym z największych i najszerzej zakrojonych projektów konsumenckich w Europie. Prowadzony jest przez europejskie edycje miesięcznika Reader’s Digest. W tegorocznej edycji badania European Trusted Brands uczestniczyło ponad 18 tys. konsumentów z 12 krajów. W badaniach przeprowadzonych w Polsce wzięła udział grupa ponad 1000 osób. Respondenci wskazywali marki godne zaufania w 20. kategoriach globalnych, wspólnych dla wszystkich krajów, oraz w 16. kategoriach lokalnych.
{jumi [*9]}