Wydrukuj tę stronę
środa, 21 marzec 2012 06:58

Nowa komunikacja na kolei

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Nowa komunikacja na kolei Koleje Mazowieckie

Główny przewoźnik pasażerski na Mazowszu uruchomił numer informacji dla pasażerów.

Pod numerem 22 364 44 44 podróżni „Kolei Mazowieckich będą mogli uzyskać informacje na temat bieżących utrudnień, rozkładu jazdy, cen biletów czy aktualnych ofert. Wiadomości tych udzielą pracownicy nowo otwartego Call Center w Warszawie. Nowy punkt informacji pasażerskiej KM został wyposażony w nowoczesny system oparty o technologię firmy Wind Telecom. Wykonawcą systemu jest firma Polkomtel. Dzięki zaawansowanym możliwościom systemu, konsultanci mogą obsłużyć nawet 10 połączeń jednocześnie. Obecnie funkcjonują stanowiska wyposażone w aparaty telefoniczne nowej generacji wraz z profesjonalnymi słuchawkami i mikrofonami. Docelowo działać będzie siedem stanowisk, z których dwa będą poza Warszawą – w Siedlcach i Radomiu. Konsultanci obsługujący Call Center zostali przeszkoleni z prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych. Dla wygody pasażerów, udzielane informacje są podzielone tematycznie i wybierane tonowo, a rozmowy są nagrywane. W każdej chwili, podróżny może połączyć się z konsultantem, wybierając tonowo odpowiedni numer z klawiatury telefonu.

Podróżni otrzymają informacje na temat: usług spółki Koleje Mazowieckie i innych przewoźników (rozkład jazdy pociągów, ceny biletów, oferty), pomocy przy przejazdach osobom niepełnosprawnym i o ograniczonej sprawności ruchowej a także o bieżących utrudnieniach i awariach. - Od początku działalności spółki inwestujemy w jej rozwój. Otwarcie Call Center to kolejna inicjatywa poprawiająca dostęp do usług Kolei Mazowieckich – mówi Adam Struzik, Marszałek Województwa Mazowieckiego. – Od teraz każdy podróżny pod nowym numerem telefonu uzyska komplet niezbędnych informacji. To następny krok w prowadzaniu nowoczesnych technologii w obsłudze klienta – mówi Artur Radwan, prezes Kolei Mazowieckich. – Nasi podróżni nie tylko mogą otrzymać kompleksową informację pod jednym numerem telefonu, ale także zakupić bilet przez telefon komórkowy. Już wkrótce uruchomimy zakup biletów przez internet, będziemy instalować biletomaty stacjonarne i mobile oraz nowoczesne stanowiska kasowe. Siedziba Call Center znajduje się na stacji Warszawa Powiśle.

{jumi [*9]}

Artykuły powiązane

© 2019 KURIER365.PL