Kolejne lokaty należały w maju 2010 roku do Gazety Polskiej, która odnotowała w maju br. największy wzrost sprzedaży w porównaniu do maja 2009 r. (51 576 egz., wzrost o 110,69%), Przekroju (43 734 egz., mniej o 8,83%) oraz Przeglądu (24 079 egz., wzrost o 11,40%).
Ostatnie miejsca w zestawieniu sprzedaży dziesięciu największych tygodników społeczno-politycznych zajęły Tygodnik Powszechny (22 504 egz., wzrost o 12,71%) oraz Forum, publikujący przedruki z prasy zagranicznej (18 811 egz., więcej o 5,48%). Powyższe dane odnoszą się do pozycji z zestawienia Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, określonej jako "rozpowszechnianie płatne razem".
Natomiast w porównaniu z poprzednim miesiącem (kwiecień 2010) jedynie Gazeta Polska notuje wzrost sprzedaży (o 9 tys. egz.). Wszystkie pozostałe tygodniki opinii notują spadek sprzedaży. Rekordzistą jest Newsweek Polska, który stracił aż 65 tys. egzemplarzy. Następny w kolejce jest Wprost - ponad 37 tys. egz., Polityka - o 34 tys. egz., Gość Niedzielny - o 19 tys. egz., Przekrój o 11 tys. egz., Tygodnik Powszechny o 4 tys. egz., Przegląd o 2,2 tys. egz.{jumi [*7]}