Pasażerowie WKD mogą kupować za pomocą SkyCash bilety jednorazowe, umożliwiające przejazdy we wszystkich strefach czasowych (do 19 lub 38 minut oraz powyżej 38 minut). Dokonując zakupu wystarczy określić datę i godzinę wyjazdu, a w przypadku biletów ulgowych także wybrać rodzaj zniżki. Jeżeli pasażer chce kupić kilka biletów, nie musi powtarzać całej operacji. W ramach jednej transakcji może nabyć bilety dla siebie, jak i współpodróżnych, np. dzieci korzystających z przejazdów ulgowych.
Aby móc dokonać płatności za bilety, należy uprzednio zasilić swoje konto SkyCash środkami pieniężnymi, np. przelewem bankowym. Aplikacja umożliwia też podłączenie karty płatniczej, dzięki czemu nie trzeba w ogóle pamiętać o zasileniach. Należność za bilety będzie wówczas pobierana bezpośrednio z konta bankowego pasażera. Po zakupie wszystkie bilety zostają zapisane w pamięci telefonu. Można okazywać je do kontroli nawet wtedy, gdy urządzenie nie ma aktywnego połączenia z Internetem.
– Rozpoczęcie współpracy z WKD jest ważnym momentem w rozwoju SkyCash. To już dziewiąty przewoźnik kolejowy, którego bilety można kupować za pomocą naszej aplikacji – mówi Tomasz Krajewski, prezes zarządu SkyCash. – Popularność mobilnych biletów stale rośnie. W końcu nikt z nas nie lubi stać w kolejkach i zastanawiać się czy na pewno uda się dokonać zakupu przed odjazdem pociągu. Aplikacja, którą można mieć zawsze pod ręką pozwala całkowicie o tym zapomnieć – dodaje Krajewski.
Ze SkyCash mogą korzystać osoby, które posiadają telefony komórkowe z systemem operacyjnym iOS, Android lub Windows Phone. Aplikację można pobrać za darmo w dedykowanych sklepach, jak również po wpisaniu w przeglądarce internetowej telefonu adresu m.skycash.com lub wysłaniu SMS-a o treści 1 na numer 510 510 205 (opłata zgodna z cennikiem operatora telekomunikacyjnego). Więcej na: www.skycash.com.