wtorek, maj 24, 2022
Follow Us
piątek, 18 wrzesień 2015 14:13

Nowe oblicze Wola Parku Wyróżniony

Napisane przez Ewa Ploplis
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Nowa część Centrum Handlowego Wola Park została otwarta 17 września, po trwającej ponad rok rozbudowie. Znajduje się w niej około 25 nowych firm i marek. Powstała nowa strefa gastronomiczna. Przeprowadzona została także modernizacja istniejącej części Wola Parku. Centrum zyskało nowy wystój i logo.

W nowym Wola Parku, po rozbudowie i modernizacji dwóch poziomów, mieści się ponad 200 sklepów i punktów usługowych, a jego powierzchnia zwiększyła się o ponad 17,5 tys. m kw. do 77,5 tys. m kw.
Rozbudowa centrum, która rozpoczęła się latem 2014 r., to jedno z największych przedsięwzięć na warszawskim rynku komercyjnym w ostatnich latach. Dzięki niej mieszkańcy nie tylko Woli mają dostęp do wielu marek, które do tej pory nie były obecne w tej części Warszawy. Największymi najemcami powierzchni są: Castorama, TK Maxx, Toys"R"Us (drugi w Warszawie sklep tej marki), a także największy w Polsce salon Mango. Są tu także: Komputronik, Carte d'Or, Cotton Club, mBank, RTV Euro AGD, Sinsay, Ziaja i wiele innych marek.
Nowa strefa restauracyjna, licząca ponad 1200 m kw, charakteryzuje się jasną i nowoczesną przestrzenią, w której przeszklona fasada rozciągająca się na całej długości strefy dostarcza więcej światła i oferuje widok na Park Ulricha. Wśród nowych 14 najemców tej części centrum są także nowe marki, m.in. amerykańska Fuddruckers oraz DQ Grill&Chill i debiutująca w Polsce restauracja sieci Dairy Queen.
W centrum została także odświeżona część już istniejącą. Obecnie jest więcej miejsc do siedzenia, powstały bezpłatne place zabaw. Parking został powiększony o jeden poziom. Odświeżona została także fasada obiektu.
Wola Park zmienił także logo, które jest spójne z identyfikacją wizualną centrów handlowych należących do spółki IKEA Centres.
Spółka, należąca do Grupy IKEA, jest obecna w Europie (włączając w to kraje nordyckie), w Chinach oraz Rosji. Posiada i zarządza 58. centrami handlowymi i czterema parkami handlowymi w 14 krajach. Łączna powierzchnia najmu tych obiektów wynosi 3,2 mln m kw., a rocznie odwiedza je ok. 400 mln osób. Centra handlowe należące do spółki działają pod różnymi markami, np. MEGA w Rosji czy LIVAT w Chinach.
W naszym kraju - IKEA Centres Poland zarządza ośmioma obiektami handlowymi znajdującymi się w: Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach oraz Warszawie. Obecnie firma prowadzi rozbudowę Parku Handlowego Bielany we Wrocławiu oraz przygotowuje się do budowy nowych centrów handlowych w Lublinie i Zabrzu.

a