wtorek, kwiecień 16, 2024
Follow Us
wtorek, 05 listopad 2013 13:23

Projekt „Warszawa 19 115" Wyróżniony

Napisane przez OKI
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Centrum Kontaktu z Mieszkańcami - „Warszawa 19 115" - już działa. Ma ono na celu usprawnienie i uproszczenie komunikacji między mieszkańcami oraz warszawskim samorządem.

Jest to przede wszystkim numer infolinii – 19 115, samoobsługowy portal internetowy: www.warszawa19115.pl, aplikacja mobilna, a także poczta elektroniczna, faks i chat. Dzwoniąc pod numer 19115, można zgłosić problem albo dowiedzieć się, w jaki sposób załatwić urzędowe sprawy.

Pod numerem 19115 będzie można zgłosić każdą sprawę wymagającą interwencji administracji miejskiej (np. dziura w chodniku, nielegalne wysypisko śmieci czy błąkające się zwierzę) - z wyjątkiem interwencji związanych z bezpośrednim zagrożeniem życia, które obsługiwane są przez numer alarmowy 112.

Każdy zgłaszający problem będzie miał możliwość - po zarejestrowaniu się w aplikacji, podaniu swojego numeru telefonu i adres e-mail - dowiedzenia się, jak i kiedy sprawa zostanie załatwiona.
Centrum Kontaktu z Mieszkańcami działa w systemie dwudziestoczterogodzinnym i będzie obsługiwana przez 70–80 osób. W dzień dyżurować ma nawet kilkunastu pracowników.

http://warszawa19115.pl/

{jumi [*8]}

a