Warszawski Coutyard by Marriott pierwszych gości przyjął w październiku 2003 roku. W rankingu 45. wszystkich hoteli tej marki w Europie przewodzi nieprzerwanie od lipca 2012. Ranking publikowany jest co miesiąc na podstawie wyników ankiet dobrowolnie wypełnianych przez gości hotelu.
- W ankiecie zawartych jest szereg szczegółowych pytań dotyczących opinii na temat każdego punktu i usługi hotelu, np. ocena czystości pokoju, obsługi w poszczególnych punktach gastronomicznych, wyposażenia pokoju, obsługi służby pięter, obsługi podczas zameldowania/wymeldowania itp. Każde pytanie jest oceniane przez gościa punktami. Te pojedyncze oceny dają finalną ocenę „overall satisfaction" – tłumaczy Lidia Dmowska, PR manager hotelu. Klienci cenią go także za poziom obsługi w recepcji i udogodnienia dla podróżujących służbowo.
Warszawski Courtyard by Marriott osiąga także doskonałe wyniki finansowe. W 2012 r. był najlepszy pod tym względem spośród wszystkich hoteli przylotniskowych w Warszawie.
{jumi [*8]}