Bank Pekao wspierał finansowo inwestycje z zakresu rozwoju infrastruktury sportowej, transportowej, ale również hotelowej. Pekao był jedynym organizatorem i gwarantem finansowania dla stadionu w Gdańsku, wspierał również rozwój dwóch innych aren EURO 2012 - Stadionu Narodowego w Warszawie oraz Stadionu Miejskiego w Poznaniu. Modernizacja taborów komunikacji miejskiej w Gdańsku, Wrocławiu i Warszawie, a także rozbudowa lotnisk regionalnych w Poznaniu, Wrocławiu i Modlinie pod Warszawą, były również możliwe dzięki wsparciu finansowemu Pekao. Bank sfinansował również powstanie ok. 2 tys. nowych miejsc noclegowych w hotelach, które będą wykorzystywane podczas Turnieju przez kibiców oraz drużyny uczestniczące w Mistrzostwach. Zaangażowanie banku w finansowanie projektów związanych z EURO 2012 w samych tylko miastach-gospodarzach szacuje się łącznie na ok. 4 mld zł. Ponadto prawie 200 km autostrad powstało dzięki wsparciu kredytowemu i transakcyjnemu banku, zaś 60 proc. dużych projektów infrastrukturalnych realizowanych przez polskie samorządy ma finansowanie lub strukturyzację zapewnione przez Bank Pekao.
Rozpoczęcie EURO 2012 jest również idealnym momentem, aby wzmocnić dalszy rozwój banku odświeżonym logo. - Wierzymy, że odświeżenie naszego znaku przyczyni się do wzrostu wartości banku poprzez dalszą poprawę jego wizerunku jako instytucji solidnej i stabilnej, a dodatkowo innowacyjnej i jeszcze bardziej zorientowanej na klienta - skomentował Lovaglio. Zgodnie z wynikami badań przeprowadzonych na szerokiej grupie klientów, nowe logo Pekao kojarzy się klientom z nowoczesnością i dynamizmem, a w połączeniu z nową wizualizacją oddziałów zwiększa chęć do nawiązania relacji z bankiem o 80 proc. w badanej grupie.
{jumi [*9]}