czwartek, maj 23, 2024
Follow Us
wtorek, 29 maj 2012 10:56

Nowa redakcja, nowa kampania

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Logo Polska OK. Logo Polska OK. Fot. Platforma Mediowa Point Group

Wychodzący od 30. lat tygodnik opinii rozpoczyna kampanię promocyjną.

Jej hasło to: „Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu”. Wydawca tygodnika „Wprost” wspólnie z niedawno skompletowaną na nowo redakcją zamierza w ten sposób wdrażać kolejny etap strategii rozwoju pisma. Strategię dla AWR „WPROST" przygotowała Platforma Mediowa Point Group we współpracy z agencją Demo Effective Launching. - W 2010 r. Platforma Mediowa Point Group podjęła się wielkiego wyzwania, jakim było przywrócenie renomy Wprost. Wtedy zdecydowaliśmy się, aby całkowicie zmienić kierunek i wrócić do liberalnych wartości pisma. Do tego potrzebny był wyrazisty rozpoznawalny redaktor naczelny, który wprowadzi i uwiarygodni zmiany. Stąd wynikała decyzja Michała Lisieckiego o zatrudnieniu Tomasza Lisa. Dzisiaj z nowym naczelnym, Michałem Kobosko, kontynuujemy zmiany we Wprost, idziemy dalej, z nowym zespołem i z nową energia - mówi Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching, który koordynuje prace nad nową strategią tygodnika. Wydawca nie kryje, że jego celem jest przywrócenie tygodnikowi jego świetności z początku lat 90. Lisiecki dodaje, że właśnie dlatego zdecydował się sięgnąć po jednego z najbardziej doświadczonych polskich szefów redakcji, twórcę m.in. polskiej edycji Newsweeka, Michała Kobosko. Z nowym naczelny do Wprost przyszedł niemal całkowicie nowy zespół.

Tygodnik inauguruje zapowiedział cykl publikacji pod wspólnym hasłem „Polska OK!”, w której Polacy i cudzoziemcy mieszkający w Polsce opowiedzą, czy rzeczywiście i dlaczego Polska jest OK. Pismo następująco tłumaczy pomysł akcji: „Startujemy przed Euro. Ale chcemy, aby znaczek uśmiechniętej buźki w barwach narodowych z napisem „Polska OK!” towarzyszył nam nie tylko na czas turnieju. Chcemy, żeby Polska była OK na co dzień”.

{jumi [*9]}

a