wtorek, kwiecień 16, 2024
Follow Us
czwartek, 21 luty 2013 06:19

Stawiają na polskie produkty

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Daniel Olbrychski Daniel Olbrychski Fot. wikimedia

Ruszyła kolejna edycja kampanii popularnej sieci handlowej promującej rodzime produkty. W tym roku jej hasło brzmi „My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty”, a motyw przewodni to świeżość, lubiane smaki i wysoka jakość w atrakcyjnej cenie.

W spotach telewizyjnych emitowanych w ramach kampanii Biedronki występuje Daniel Olbrychski, znany ze swojego zamiłowania do polskiej kultury i historii. Owocna współpraca z polskimi producentami oraz polskie produkty królujące na sklepowych półkach to od wielu lat wizytówka sieci. Dziewięć na 10 produktów spożywczych w niej dostępnych pochodzi z Polski. Kampanie promujące zarówno tę ofertę, jak i polskich producentów współpracujących z siecią, są realizowane już od 8 lat. Tegoroczna akcja rozpoczyna się 21 lutego.

- To kolejny rok, w którym podkreślamy, jak wiele znaczą polskie produkty dla sukcesu naszej sieci. To one w dużym stopniu decydują o tym, że klienci wybierają nasze sklepy. Ich świeżość i najwyższa jakość są doceniane przez nawet najbardziej wymagających klientów. Oczywiście nie byłoby to możliwe bez długoletniej współpracy z polskimi producentami. Od 17. lat wspieramy polskie firmy, stwarzając im możliwość stabilnego rozwoju i zwiększania konkurencyjności nie tylko na rynku krajowym, ale i za granicą. W kampanii promującej polskie produkty, jak co roku, oddajemy im głos w specjalnym folderze, gdzie prezentują swoje wyroby” – mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka.

Folder produktów z sylwetkami rodzimych producentów to ważny element kampanii. Obecna edycja prezentuje produkty odwołując się do regionów, z których pochodzą i tym samym zapraszając do kulinarnej podróży po Polsce. Wśród prezentowanych przysmaków znalazły się między innymi: ryby z Pomorza, wyroby mleczarskie z Mazur, przetwory z Mazowsza, wędliny ze Śląska, czy warzywa i słodycze z Małopolski. Obok produktów spożywczych w folderze zaprezentowano również kosmetyki i kwiaty. Kluczem do poznania kulinarnych krain Polski są przepisy na tradycyjne potrawy takie jak: pierekaczewnik, zalewajka z zasmażką, forszmak lubelski. Materiały komunikujące kampanię „My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty” będą obecne w sklepach, na bilbordach, w prasie oraz poprzez dedykowaną stronę internetową http://mypolacy.biedronka.pl/. W telewizji i w kinach ukażą się wspomniane wcześniej spoty z udziałem Daniela Olbrychskiego, który jest wybitnym ambasadorem polskości.

- Niezwykli ludzie, których spotkałem w życiu i największe role, jakie zagrałem, nauczyły mnie cenić proste przyjemności. Dlatego uwielbiam polską kuchnię i zawsze z przyjemnością sięgam po tradycyjne potrawy: pierogi, żurek, bigos. Doceniam świeży chleb, pachnące jabłka, wspaniałe wędliny. Wszystkim polecam nasze rodzime produkty, bo polskie jedzenie smakuje mi najbardziej na świecie – mówi aktor. Od ponad 17. lat działalności w Polsce priorytetem dla Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka, pozostaje oferowanie najwyższej jakości produktów w codziennie niskich cenach. Sklepy odwiedza każdego dnia 3,5 mln klientów. Partnerska współpraca z ponad 500. polskimi firmami sprawia, że ponad 100. dostawców jest związanych z Biedronką od ponad 10. lat, a kilkudziesięciu wręcz od początku powstania sieci. Należy ona do najcenniejszych polskich marek, zajmując trzecią lokatę w rankingu „Rzeczpospolitej”.

{jumi [*9]}

a