Służą ku temu odpowiednie programy promocyjne, które pomagają nam rozpoznawać etycznego dostawcę, partnera czy markę. Ale sama identyfikacja to nie wszystko. Ważne jest przekonywanie firm do bycia społecznie odpowiedzialnymi. Konsumenci wielokrotnie już w dziejach poprzez karanie nieetycznych przedsiębiorców wymuszali odpowiednie postawy.
My jednak jesteśmy zdania, że dużo przyjemniej jest nagradzać, co jest genezą powstania portalu „Raport CSR". Sam raport jest publikowany kwartalnie już od 2009 roku. W nim właśnie identyfikowani są najlepsi z najlepszych. Redakcja naszego portalu zaś – ma promować firmy, których etyczną postawę wyróżniono w raporcie. I tym właśnie z wielką radością zamierzamy się zająć. Bo przestrzeganie zasad CSR-u w firmach przekłada się na poprawę jakości życia na naszej planecie. A zacząć naprawiać świat trzeba od własnego podwórka. A więc – zaczynamy:)