Popularna sieć sklepów wprowadziła nową ofertę dla amatorów kawy. Klienci mogą nabyć ekspres do kawy Italico wraz z kapsułkami z kawą. W najbliższym czasie oferta zostanie wzbogacona o kolejne akcesoria związane z kawą.
Nowy ekspres Italico, dostępny jest wyłącznie w sieci sklepów Biedronka. Klienci mogą go zakupić w dwóch wersjach kolorystycznych: czerwień i czerń. Ekspres oferowany jest w cenie 149 zł. W ofercie sieci znalazły się trzy rodzaje kapsułek (Gold, Espresso i Crema). 10 kapsułek jest dostępnych za 7.99 zł. Skład kawy Italico opracował Gian Luigi Nora, zamieszkały w Brazylii, Włoch od lat cieszący się sławą wybitnego degustatora i selekcjonera kawy. Odpowiednio dobrał on, najszlachetniejsze ziarna kawy Arabica pochodzące m.in. z plantacji brazylijskich oraz Robusta z doliny rzeki Mekong w Wietnamie. - Kawą zainteresowałem się w wieku 15. lat. Jej jaskrawo czerwone owoce o magicznym smaku i zapachu stały się przedmiotem mojego uwielbienia. Całe życie szukałem metody na zrobienie dobrego espresso. Kawa Italico to efekt moich wieloletnich poszukiwań doskonałej kawy na wielu różnych plantacjach. Kawy o bogatym, kremowym smaku, o orzechowo-brązowym kolorze i zniewalającym aromacie – mówi Gian Luigi Nora.
- Twarzą kampanii reklamowej prowadzonej w telewizji są znani aktorzy: Paweł Deląg i Joanna Orleańska – mówi Adam Manikowski, dyrektor marketingu Jeronimo Martins Polska. Ekspres i kapsułki z kawą Italico znajdą się w stałej ofercie sieci sklepów Biedronka.
{jumi [*9]}