Hot dogi dostępne na stacjach sieci ORLEN są ulubionymi i najczęściej wybieranymi przez Polaków – wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar. Smak tych przekąsek dopełniają sosy oferowane w nowej recepturze. Ich prosty skład, bez substancji konserwujących i wzmacniaczy smaku, jest gwarancją nie tylko szybkiego, ale też zdrowego posiłku. Gdyby wszystkie hot dogi sprzedane w 2019 r. w sieci ORLEN ułożyć jeden za drugim powstałaby trasa dwa razy dłuższa niż Rajd Dakar w 2020 r.
Na stacjach ORLEN trwa kampania promująca ulubionego hot doga Polaków. Opiera się ona o badanie Kantar, według którego 40% Polaków, konsumentów tego produktu, zadeklarowało, że najczęściej kupują je na stacjach ORLEN i są to ich ulubione hot dogi. To wynik dwukrotnie wyższy niż drugiego na rynku gracza. Natomiast spośród sieci stacji, wynik ORLENu jest aż 8-krotnie wyższy niż kolejnej w zestawieniu sieci. Za przygotowanie kampanii odpowiadała agencja reklamowa Red8.
"Dostrzegamy trendy żywieniowe i aktywnie podążamy za nimi dbając, by wszystkie nasze produkty były najwyższej jakości i spełniały oczekiwania klientów. Robimy to skutecznie, czego potwierdzeniem jest wyraźny wzrost sprzedaży oferty pozapaliwowej, w tym produktów gastronomicznych. To m.in. ich popularność przyczynia się do rekordowych wyników segmentu detalicznego" – mówi Wojciech Muszyński, Dyrektor Wykonawczy PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej.
Hot dogi na stacjach ORLEN dostępne są w dwóch wersjach mięsnych – tradycyjnej oraz w stylu amerykańskim, w każdym przypadku w ofercie do wyboru są 4 warianty smakowe. Produkowane są one według unikalnych receptur, wyłącznie dla stop.cafe, z mięsa z polskich hodowli, bez dodatku glutaminianu monosodowego i fosforanów. W ofercie dostępna jest także opcja dla wegan i wegetarian. Chrupiące bułki, do wyboru pszenna lub graham, na zakwasie wypiekane są wyłącznie z polskich zbóż. W ofercie jest też bogaty wybór sosów, w nowej recepturze, z naturalnym składem – bez konserwantów i wzmacniaczy smaku.