W ramach VI edycji projektu, po raz pierwszy w historii Superbrands w Polsce, o klasyfikacji najsilniejszych marek na krajowym rynku zadecydowała jednak nie tylko Rada, ale także grupa 2700 osób biorących udział w badaniu konsumenckim. Na ostateczne pozycje marek złożyły się skonsolidowane wyniki głosowania jurorów i konsumentów. Według organizatorów Gali, Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnym. Status Superbrands przysługuje markom, które wypracowały sobie niezwykle silną pozycję w swojej branży. Najlepsze marki przedstawione zostaną w specjalnym Albumie Superbrands.
Tytuł Superbrand jest kolejną nagrodą potwierdzającą zaufanie do marki Biedronka. Sieć już trzykrotnie otrzymała tytuł Marki Godnej Zaufania, przyznawany w badaniu konsumenckim magazynu „Readers' Digest”. W 2011 r. Biedronka zdobyła Laur Konsumenta w kategorii: „sklepy przyjazne klientom”. Jest także liderem i trzykrotnym laureatem Godła Jakości Obsługi. Celem programu, w którym bierze udział kilka milionów konsumentów, jest regularne badanie jakości obsługi firm oraz instytucji i wynikającego z niej poziomu satysfakcji klientów. W VIII edycji rankingu „Najcenniejsze polskie marki” dziennika Rzeczpospolita Biedronka zajęła piątą pozycję, wyprzedzając wszystkie firmy z sektora handlowego i spożywczego.
{jumi [*9]}