czwartek, kwiecień 18, 2024
Follow Us
czwartek, 31 maj 2012 06:18

Kolejna nagroda dla sieci Wyróżniony

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Dyr. Tomasz Domański z Jeronimo Martins Dystrybucja odbiera nagrodę dla sieci Biedronka. Dyr. Tomasz Domański z Jeronimo Martins Dystrybucja odbiera nagrodę dla sieci Biedronka. Fot. Biedronka

Czołowa sieć sklepów w Polsce otrzymała prestiżowy tytuł Superbrand, przyznawany najsilniejszym polskim markom.

Tytuł przyznano Biedronce. Sieć zdobyła nagrodę dzięki rozpoznawalności i wyrazistości swojego wizerunku oraz aktywnemu budowaniu relacji z klientami. To już trzeci w ostatnich latach tytuł Superbrands Polska dla Biedronki. Uroczyste wręczenie statuetek odbyło się podczas Gali Finałowej VI edycji Superbrands Polska. Wyboru 56 tegorocznych laureatów Superbrands Polska dokonała Rada Marek - niezależny panel ekspertów: dziennikarzy, menadżerów w agencjach marketingowych, reklamowych, PR i firmach prowadzących badania rynku oraz przedstawicieli największych firm, którzy na co dzień zajmują się budową i zarządzaniem markami. Wśród głównych kryteriów oceny są m.in. rozpoznawalność i wyrazisty wizerunek marki, wyjątkowość korzyści, które oferuje, jej stały rozwój i aktywne budowanie relacji z klientami.

W ramach VI edycji projektu, po raz pierwszy w historii Superbrands w Polsce, o klasyfikacji najsilniejszych marek na krajowym rynku zadecydowała jednak nie tylko Rada, ale także grupa 2700 osób biorących udział w badaniu konsumenckim. Na ostateczne pozycje marek złożyły się skonsolidowane wyniki głosowania jurorów i konsumentów. Według organizatorów Gali, Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnym. Status Superbrands przysługuje markom, które wypracowały sobie niezwykle silną pozycję w swojej branży. Najlepsze marki przedstawione zostaną w specjalnym Albumie Superbrands.

Tytuł Superbrand jest kolejną nagrodą potwierdzającą zaufanie do marki Biedronka. Sieć już trzykrotnie otrzymała tytuł Marki Godnej Zaufania, przyznawany w badaniu konsumenckim magazynu „Readers' Digest”. W 2011 r. Biedronka zdobyła Laur Konsumenta w kategorii: „sklepy przyjazne klientom”. Jest także liderem i trzykrotnym laureatem Godła Jakości Obsługi. Celem programu, w którym bierze udział kilka milionów konsumentów, jest regularne badanie jakości obsługi firm oraz instytucji i wynikającego z niej poziomu satysfakcji klientów. W VIII edycji rankingu „Najcenniejsze polskie marki” dziennika Rzeczpospolita Biedronka zajęła piątą pozycję, wyprzedzając wszystkie firmy z sektora handlowego i spożywczego.

{jumi [*9]}

a