poniedziałek, lipiec 26, 2021
Follow Us
sobota, 29 maj 2021 05:10

Kulturalna Grupa Energetyczna - PGE wspiera kulturę Wyróżniony

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
28 i 29 maja w Filharmonii Narodowej odbędzie się koncert symfoniczny pod dyrekcją Andrzeja Boreyki 28 i 29 maja w Filharmonii Narodowej odbędzie się koncert symfoniczny pod dyrekcją Andrzeja Boreyki mat.pras

Instytucje kultury ponownie otwierają swoje podwoje dla miłośników sztuki. PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z kampanią wizerunkową, pod hasłem "Kulturalna Grupa Energetyczna", aby wesprzeć filharmonie pod mecenatem PGE, powracające do normalnej działalności.

Grupa PGE jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych mecenasów kultury wysokiej w kraju. Wspiera 13 filharmonii w całej Polsce, w tym Filharmonię Narodową w Warszawie. Wszystkie filharmonie, objęte mecenatem PGE przygotowały specjalne koncerty z okazji ich ponownego otwarcia.

„Wspieramy filharmonie z całej Polski. Jesteśmy z nimi na dobre i na złe. Po trudnym okresie, zamierzamy wesprzeć ich działalność także promocyjnie. W nowej kampanii zachęcamy Polaków do odwiedzania filharmonii i korzystania z ich kulturalnej oferty. Wspierajmy polską kulturę, polskie firmy i polską gospodarkę” - mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

28 i 29 maja w Filharmonii Narodowej odbędzie się koncert symfoniczny pod dyrekcją Andrzeja Boreyki z okazji 60. rocznicy debiutu kompozytorskiego Zygmunta Krauzego. Sponsorem koncertu jest PGE Polska Grupa Energetyczna.

28 maja w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej zagra Orkiestra Symfoniczna. W programie znajdą się między innymi utwory Piotra Czajkowskiego. Filharmonia Podkarpacka pod batutą Wojciecha Rodeka przygotowała natomiast koncert fortepianowy g-moll Józefa Wieniawskiego, a Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu zaprasza słuchaczy na wyjątkowe koncerty już od 23 maja.

Kampania reklamowa jest prowadzona na kanałach społecznościowych Grupy PGE, na YouTube, na platformach VOD oraz na TVP Kultura w postaci emisji 45-sekundowego spotu. Dodatkowym wsparciem wizerunku są reklamy bannerowe na serwisach dopasowanych kontekstowo. Działania komunikacyjne rozpoczęły się 24 maja i potrwają do 13 czerwca br. 45-sekundowy spot przedstawia filharmoników i filharmonie z największych polskich miast. Kampania przekierowuje bezpośrednio na stronę: https://www.gkpge.pl/zrownowazony-biznes/sponsoring-kultury/kulturalna-grupa-energetyczna, na której można zobaczyć przygotowany spot oraz zapoznać się z najważniejszymi informacjami o filharmoniach wspieranych przez Grupę PGE.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=DIfZl6XxBok

a