3 września rozpoczęto emisję dziewiętnastej serii serialu. Średnia widownia w okresie od 3 do 18 września 2018 roku wyniosła 5,07 mln osób. Przełożyło się to na 33,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 29,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 29,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Dla porównania – to średnio 90 tys. osób więcej niż rok temu. W swoim paśmie notuje lepszy wynik od „Milionerów” (TVN) i filmów fabularnych Polsatu.
„M jak miłość” to polski serial emitowany w TVP2 od 4 listopada 2000, a także w TVP Polonia z napisami w języku angielskim i TVP Seriale. To opowieść o kilku pokoleniowej rodzinie Mostowiaków, ich codziennym życiu, problemach, zmaganiach z przeciwnościami losu, sukcesach i porażkach.